Nano Shot 360'S

Ik vind er persoonlijk helemaal niets mis mee! Voor de prijs waarin je hem kan aanschaffen voor de decemberprijzen is hij dat zeker waard. 360 schoten, veel verschillende effecten, mooie salvo's, goede tijdsduur. Effecten lijken mij ook niet heel klein te zijn, knalt ook goed door.

Lijkt me een prima box. Redelijke afstand gefilmd ook. Vind de effecten juist niet klein ogen.

Ja deze was prima op de demo van Mooij vuurwerk gisteren, wat een rambak! Ook de afwisseling tussen losse schoten en salvo's was goed, en er komen best een paar gave effectcombinaties voorbij. De 'gewone' consument doet hier zeker geen miskoop mee.

Top box deze! Chinees verderop had deze box ook. Toen deze daar de lucht in ging waren de ogen van het publiek volledig gericht op deze topper. Daarna deze zelf ook direct ontbrand, wat een heerlijke rammer! Brede effecten en dikke burst!

Heerlijke box met goed tempo en flimpje ziet er goed uit ik heb voor dit jaar ook maar besteld voor mooie prijsje
nu nog 11 maandan wachten tot dat die in straat staat :)

Op wat details na zijn dit 10 van de 12 cakes die in de Tournament Box zitten.
10 x 36 shots tegenover 12 x 36 shots. 2:20 tegenover 3:00 minuten.
Ik zou voor 12 euro extra de Tournament Box pakken, maar hoe dan ook een mooie box!

Ja ik snap de verhouding eigenlijk niet qua prijs met de Tournament box, die is dan een stuk goedkoper omgerekend. Ik vind het beide mooie bakken, maar als ik dan zou moeten kiezen dan zou ik voor het geld voor de Tournament Box gaan

Back
Bovenaan