Nankin Fire [Uitloop]

Dit was vorig jaar echt een top ding! Heerlijk grote luide boeketten doordat hij lekker laag schoot. komt er dit jaar zeker weer in. Wel grappig dat er een verkeerde naam op het label stond al zou het voor de importeurs wel minder zijn geweest.

Prijs blijft gelijk, nl. € 29,95

gr. Edwin

Hehe, wel fijn die begin prijzen met een pijnlijke psychologische grens:D.. Fijn dat hij onder de 30€ blijft. Weet je misschien ook de andere advies prijzen voor 2012 ben toch wel zeer benieuwd naar een aantal prijzen.

Over de cake zelf, heel verhaal, maar ik ga gewoon op mijn eigen comment af. Dit moet goed komen:D.

Echt een topper! Vorig jaar echt genote van zijn zeer grote en perfect uitgewerkte boeketten. Deze cake schiet gelukkig niet zo hoog waardoor de burst lekker hard klinkt en de boeketten vanzelf al groter overkomen. Dit jaar zit hij er zeker weer bij.

Filmpje het mooist in HD:

Schitterende pot! Grote boeketten en een mooie dubbele finale. Die mag volgend jaar weer terugkomen :D

Ik ben het met Pirat eens, ik had de Nankin Fire voor de tweede keer op rij. Het was echt een mooie cake met een lekker tempo. De burst is ook aardig hard, en de gouden brocades bleven lang hangen bij mij ondanks de wind. Zeker een goede cake voor de prijs!

Mooie cake ja, grote boeketen en een prachtige finale die ik helaas niet helemaal goed op film heb gekregen.

Straatfilmpje:

Volgens mij was het 8/1 maar ik weet het niet zeker , ik heb veel kartonnen voorbij zien gaan maar dat niet kunnen onthouden.

Zeker , eigenlijk heb je dan een soort Immortal Gold. Misschien combineren met de Power of Gold en desnoods de Deep Trouble?

Maar de vraag is of de Wodka Blue wel kwalitatief beter is Danny. Ach , ik ben toch China Red fan , dus ik sta niet open voor suggesties :wink:

Wodka Blue is een goedkoper alternatief.
27,95 ps en dan nog eventuele kortingen.

Op basis van 8 stuks bespaar je dus minimaal 16 euro.

Ik heb de Wodka Blue 1x gehad en die viel eerlijk gezegt tegen.
Maar hiermee een grote "Inmortal Gold" maken is wel het overwegen waard. Beetje variatie erin wellicht met andere potten.

Ik ga er over nadenken.

Back
Bovenaan