Nachtbrakerstopic 30-31 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het laatste nachtbrakerstopic alweer, veel plezier wederom!

Als ik me nu indenk hoe ik me over 24 uur zal voelen, voel ik de zenuwen haha! :p

Schietlijst voor morgen is klaar! :D

18:00 uur

The Junk
Wenzhou
Sparkles
X-plosion
Cruel cake A
Leaping Lions
X-treme Thrillogy box
Tante Rikie’s Kruittuintje

00:00 uur
1. Best for Last
2. Awaken
3. Kylin
4. We like it
5. Lion
6. Pounding Napalm
7. Cruelty
8. Rolling Thunder
9. Hallucinator
10. Golden Thunder
11. Chry Willow
12. Molotov
13. Hardbase

14. Vodka Whistle 2x (fakkelen)
15. Feuerblitz 2x (fakkelen)
16. Capital 2x (fakkelen)
17. Zena nr. 1 2x (fakkelen)
18. Happy Thunder Q 2x (fakkelen)

19. Crackling Purple
20. Golden Willows
21. Be-roertjes
22. Crown Mix
23. Piranha
24. Yellow River
25. Elements of Fire
26. Kick the Sky
27. Viking
28. Spring Fairyland
29. Some like it hot
30. Brocade King Blue
31. Insane

32. Reverse 2.0
33. Cake box nr. 4
34. Horn Whistlers
35. Zena Crackling Shape Box
36. Golden Age Box
37. Six Best Possible
38. Visions of Ecstacy
39. Transbomber

Hier ook net klaar met de schietlijst voor morgenavond! Wordt weer een feestje! :D Zo maar eens m'n bedje induiken..

En dan is ineens de 31e alweer daar...
Wat is dit jaar weer snel gegaan zeg, lijkt steeds sneller te gaan.
Voor zo ver mogelijk staat alles klaar, lontjes los, klaar voor actie!! :handsup:

Wat een stress is het toch altijd die tweede dag.. Eerste dag is het lekker relaxed spullen ophalen maar die tweede dag beginne de uren toch te tellen. Komen alle projecten af? Nee. Projecten worden geschrapt. Nu hopen dat de projecten die blijven staan het perfect gaan doen. Vanwege de stress af en toe maar even iets de lucht in geschoten. Morgen is het D-day! Dan gaan we alle losse lontjes aan elkaar verbinden en gaan we knallen. Veel plezer ieder!

Helemaal kapot, 29e dagje Groningen (vuurwerkoutlet), gisteren leiderdorp Vuurwerkdumper, Rijswijkse vuurwerkhal en Haokan, plus Orthen. Net thuis en moest gewoon even het forum checken haha. Ik zal zo zeker lekker gaan slapen, kan m'n ogen niet open houden. Iedereen veel plezier!

Welterusten beste mensen. Hoop dat jullie nog wat slaap kunnen pakken vannacht. Liefst maak je het wel bewust mee als alles de lucht in gaat. :p

De 29e alles opgehaald, de 30e alle oliebollen in het vet gegooid en klaargemaakt.. Dozen uitgepakt, alles geordend, nagedacht over wat wanneer te schieten (geen flauw idee nog maar dat terzijde :p).

Nog één nachtje stressen, slaap pakken en dan morgen eindelijk rammen. Ik hoop dat iedereen uitkijkt en voorzichtig blijft doen, ondanks dat het de allermooiste dag van het jaar is! Succes en veel plezier allemaal!

Het grootste gedeelte ook de 29e opgehaald, morgen nog een klein gedeelte ophalen om 17:00 en dan kan het los. Al denk ik dat ik daarvoor al stiekem wat af ga steken:p

Lijkt btw wel of iedereen ligt te slapen:p zo stil hier

Helemaal gelijk in, proost:)

Gaat me ook allemaal veel te snel, ff slapen en dan is het alweer zover. Hoop dat de dag niet al te snel voorbij gaat, al werkt dit helaas niet zo met leuke dingen GRRR.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan