Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas een dubbel gevoel voortaan met oud en nieuw, mijn schoonmoeder is zojuist overleden. Ben al de hele nacht op, dat wordt niet fijn stoken. Gelukkig heeft ze op het laatst nog verteld dat het vuurwerk door moest gaan maar dat zal toch met een ander gevoel zijn.
*kevin* gecondoleerd! sterkte de komende periode. Hoop dat je mede door de woorden van je schoonmoeder nog kan genieten van het moment waar je lang naar uit hebt gekeken.
Alle andere leden, veel plezier vandaag! Stook voorzichtig en het beste voor 2016
Ik mag vandaag nog wat vuurwerk halen![]()
Helaas een dubbel gevoel voortaan met oud en nieuw, mijn schoonmoeder is zojuist overleden. Ben al de hele nacht op, dat wordt niet fijn stoken. Gelukkig heeft ze op het laatst nog verteld dat het vuurwerk door moest gaan maar dat zal toch met een ander gevoel zijn.