Nachtbrakerstopic 30-31 december

Ja man haha, gelukkig hebben we zo nu en dan nog even contact via de app! Alles hier is klaar en bij jou?

Helaas een dubbel gevoel voortaan met oud en nieuw, mijn schoonmoeder is zojuist overleden. Ben al de hele nacht op, dat wordt niet fijn stoken. Gelukkig heeft ze op het laatst nog verteld dat het vuurwerk door moest gaan maar dat zal toch met een ander gevoel zijn.

Gecondoleerd

*kevin* gecondoleerd! sterkte de komende periode. Hoop dat je mede door de woorden van je schoonmoeder nog kan genieten van het moment waar je lang naar uit hebt gekeken.

Alle andere leden, veel plezier vandaag! Stook voorzichtig en het beste voor 2016
Ik mag vandaag nog wat vuurwerk halen:)

*kevin* gecondoleerd! sterkte de komende periode. Hoop dat je mede door de woorden van je schoonmoeder nog kan genieten van het moment waar je lang naar uit hebt gekeken.

Alle andere leden, veel plezier vandaag! Stook voorzichtig en het beste voor 2016
Ik mag vandaag nog wat vuurwerk halen:)

Je haalt me de woorden uit de mond.
Ik wil alle leden het allerbeste wensen in 2016 en dat we allemaal een ontzettende mooie dag mogen beleven! Doe die bril op en kijk uit voor je vingers:p

Helaas een dubbel gevoel voortaan met oud en nieuw, mijn schoonmoeder is zojuist overleden. Ben al de hele nacht op, dat wordt niet fijn stoken. Gelukkig heeft ze op het laatst nog verteld dat het vuurwerk door moest gaan maar dat zal toch met een ander gevoel zijn.

Dat is minder goed nieuws gecondoleerd en veel sterkte.

Jeetje Kevin, ik vind het echt vervelend om te horen en ik vind het echt k*t voor je!

Sterkte en ik hoop dat je vanavond nog een beetje kan genieten...

Ai wat een rot nieuws, gecondoleerd!

kan iemand het topic waar je hulp kan vragen met projecten even hierin gooien, kan hem nergens vinden..

Veel sterkte kerel. Gecondoleerd

Kevin man echt sterkte in deze dagen en gecondoleerd.
en denk vanavond bij een mooie cake deze is voor men schoonmoeder.

Ps: wat ben ik brak zeg voor het eerst in jaren nauwelijks geslapen va de 30 op de 31ste

Back
Bovenaan