Nachtbrakerstopic 30-31 December

Pff, kan nu al wel slapen en duurt niet lang meer ook. Gruwelijk drukke 2 weken gehad; veel lange dagen werk, korte nachten, erg veel gefietst, ditjes datjes...uitslapen kan ik nooit maar als ik m'n 7 uurtjes maar weer even gehad heb, dan kom ik wel weer een dag of 2 verder :)

Ja als hij hier in de buurt woonde had ik hem ook ff de groeten gedaan dmv wat knalblokjes ;-)
Ik denk dat hij niet in nederlamd is morgen haha

Ik slaap meestal wel slecht zo laatste nacht voor de groote dag benieuwd hoe vannacht gaat haha
krijg nu toch wel aardig veel zin..
heb als 1000x in me handen gehad de afgelopen dagen

Pfff ik ken de laatste dagen al niet eens slapen laat staan vannacht beetje fifa13 spelen gaar de tijd wel snel haha

Ja denk dat ik ff COD nog ga spelen zo ik voor ga slapen. Morgen half 8 de wekker... sorteren en stoken tot het gaat regenen! Hoop dan voor 7 uur een aantal cakes afgestoken te hebben.

slapen moet wel lukken.

Veel plezier iedereen morgen. En bedankt voor het onwijs gezellige jaar hier op VWC!

:bye:

Wij zitten hier aan het bier, net met mijn beste maat alle astronauten (zaten extreem oude tussen uit 2000, 2004 enz enz) die ik van mijn overleden broertje over had (stuk of 600 tot 700) op een stuk karton geplakt en morgen gaat alles de lucht in :) Hij heet: Blitzkrieg 2000.

EauYi.jpg

haha van slapen komt vannacht ook weinig terecht.
Moet nog een 10 uur projectje door lonten. mn waaier projectje af maken...pff nog zat te doen!

Back
Bovenaan