Nachtbrakerstopic 30-31 december

Het klinkt misschien raar, maar het 10 uur moment laat ik aan mij voorbij gaan. Ga eerst heel lang uitslapen tot ik niet meer moe ben. Ik heb toch geen knalvuurwerk. Bijna alleen maar sier. :D

Geld ook voor mij dit jaar. Lekker uitslapen tot een uur of 12. Uitgebreid ontbijten. Cobraatje de deur uit en lekker relaxen tot een uur of 18:00.

Zo dan toch maar slapen denk ik:D
Morgen gaat namelijk om 7 uur de wekker alweer:p

Iedereen alvast een gelukkig 2012 toegewenst

Ga ook me nest maar eens opzoeken, lekker tegen me meisje aankruipen die onderhand gek van me wordt. Maar ach zelf vind ze het zelf ook steeds leuker worden, ze helpt me zelfs met doorlontprojecten, en ze wou perse mee naar iedere winkel om me vuurwerk op te halen haha. Ik wensen jullie freaks een rustige nacht toe, en een knallende dag.

Gebroken hier! :D

Om 07:30 vanmorgen de wekker afgegaan, waarna ik tot nu toe bezig ben geweest met m'n vuurwerk... projecten maken, doorlonten, foto's maken, etc...
Nu zo maar eens proberen te slapen, morgenochtend om 07:00 de wekker zetten, want heb nog een Valencia 150 om mee te stoeien.. En daarna lekker knallen!!!! :bye:

Is er iemand die mischien,( ik ben niet zo thuis in de weerkaarten) van de kaart op buienradar.
Of weet ik veel welke betrouwebare site even zou willen kijken of het morgen van 08.30\9.15 regent, dit is voor mij erg belangerijk mijzelf lukt het niet.
Vraag me niet waarom:p
Alvst bedankt!!

Ik kan echt wel kijken of er een wolk boven breda hangt:o
Maar Ja ik heb geen idee hoe ik precies kan weten of er op die tijd regen valt

Back
Bovenaan