Nachtbrakerstopic 30-31 december

Iedereen morgen veel plezier.

Morgenochtend 10 uur gaan we van start wohoo :D

Geniet ervan! regel 1:D

Ik heb de volgende potten voor morgen avond maar weet geen leuke volgorde haha wie kan me helpen?

X-plosion (x-treme)
The One ( Barrely Legal)
De Straatbaas (Next red label)
Pontificaal (Next red label)
Blue spider (x-treme)
The Legend (barrely legal)
Golden Tempel (zena)
Ultimate showdown (vuurwerktotaal)
super nature (zena)

Ik heb de volgende potten voor morgen avond maar weet geen leuke volgorde haha wie kan me helpen?

X-plosion (x-treme)
The One ( Barrely Legal)
De Straatbaas (Next red label)
Pontificaal (Next red label)
Blue spider (x-treme)
The Legend (barrely legal)
Golden Tempel (zena)
Ultimate showdown (vuurwerktotaal)
super nature (zena)

Weet je wat ik zou doen, doe ze allemaal in een doos, doos mee naar buiten en je pakt de eerste pot waar je bij kan en zo schiet je ze allemaal af. Want ik neem aan dat je er geen doorlont project van wil maken?

zo ook maar mijn bed induiken.. Dat het maar snel morgen word!
Ben zelf ook zo verkouden als wat dus gaat nog wat worden..

Iedereen veel stookplezier morgen en een gelukkig nieuwjaar alvast!

Morgen ochtend 7 uur deruit -.- Even alle cakes en grote pijlen voor snachts in de auto laaien en dan richting Intratuin om de laatste bestelling te halen!

Daarna doorrijden naar mijn vriendin en alle cakes en grote zooi uit de auto halen en in haar kamer dumpen XD

Dan met vriendin weer terug naar mijn huis en met vrienden en haar lekker hele dag stoken. (200 kilo in totaal aan vuurwerk, dus stoken zal het worden!)

Drukke dag dus morgen!

Iedereen slaap lekker! En geniet ervan morgen! Een heel goed en gezond 2012 voor iedereen!

Cheers!

Ik ga zo ook maar is mijn nest in, ik vrees dat er niet veel van terecht gaat komen want ik sta stijf van de zenuwen! eerst nog ff paar potjes FIFA 12 doen denk ik en dan zal het wel tegen 1 uur zijn en dan hoop ik dat ik moe ben en de zenuwen wat minder zijn..

EDIT:p Ik kan gewoon echt niet geloven dat het morgen alweer 31 december is!

Weet je wat ik zou doen, doe ze allemaal in een doos, doos mee naar buiten en je pakt de eerste pot waar je bij kan en zo schiet je ze allemaal af. Want ik neem aan dat je er geen doorlont project van wil maken?

jaa oke dat kan ook, denk dat ik het zo maar doe. Ik The One trouwens en beetje waardige vervanger van The Fan? want ik had The Fan besteld en kreeg deze

Daarna doorrijden naar mijn vriendin en alle cakes en grote zooi uit de auto halen en in haar kamer dumpen XD

Dan met vriendin weer terug naar mijn huis en met vrienden en haar lekker hele dag stoken. (200 kilo in totaal aan vuurwerk, dus stoken zal het worden!)

Cheers!

das nog eens fijn zo'n vriendin!
Have fun

Ik heb zo goed als alle projecten klaar, morgenochtend met 2 maten stoken vanaf een uurtje of 10 tot 2, dan nog de laatste projecten in elkaar flansen, en dan richting 4 uur naar me familie!
Heb der zin in!!!

Ik ga zo toch maar eens proberen te slapen denk ik, morgen weer optijd er uit om tas in te pakken, boodschappen te doen(moeders wilt geen kratten bier tillen-.-) en Optijd aan rijden naar Teun48 om de dag te openen:D

Zo lekker slapen, morgen om 07.00 uur op. De vrouw wil nog even paard rijden voor 10 uur. Ik denk dat ik nog een rondje ga hardlopen. En dan om 10 uur even een knalpotje:)

Het klinkt misschien raar, maar het 10 uur moment laat ik aan mij voorbij gaan. Ga eerst heel lang uitslapen tot ik niet meer moe ben. Ik heb toch geen knalvuurwerk. Bijna alleen maar sier. :D

Back
Bovenaan