Nachtbrakerstopic 30-31 December

Weinig geslapen vannacht... De spannig is echt enorm. Werd steeds om het uur wakker..:bonk:

Maarja, als ik naar beneden ga over een uurtje, even rustig ontbijten en koffie drinken om een beetje goed wakker te worden. Heb heel de vakantie weinig slaap gehad. Ik hoop niet dat het me tegen gaat zitten vandaag, en zeker niet vannacht.

Jongens, het is moeilijk te beseffen, maar het is De Dag!!!!:D

Ja het is de dag inderdaad, wat heb ik er toch ongelofelijk zin in!
Welk geluid maken jullie van de zenuwen?
Ik schreeuw de spanning eruit: waaahowalaalalawajooohaa

zoiets :p

mijn zeneeuwen zeggen vuurwerk marc vuurwerk!! ik sta echt strak en denk alleen over vuurwerk het is eigenlijk een soort gevoel van als je verliefd bent.... en ik heb steeds het gevoel dat ik kruit dampen in me neus heb lekker!

Ik heb vrij goed geslapen maar sta nu strak van de spanning en zenuwen. Toen ik wakker werd, werd ik ook ff helemaal gek.... Het is gewoon zover nu. Af en toe heb ik de neiging om juichend door het huis te rennen hahahha :p

Ik ga ff eten en dan weer in en uit pakken... mss nog e.a. doorlonten en klaarzetten.... Ik kom vast nog terug hiero....

Boys, alvast veel plezier vandaag he

Heel raar, ik ben maanden zenuwachtig geweest voor vandaag. Nu is het zo ver en ben ik totaal niet meer zenuwachtig. Zelfs geen beetje spanning meer.

Moet zeggen had niet verwacht om te kunnen slapen,maar heb toch 7 uur kunnen slapen. Voelt goed. Veel plezier iedereen vandaag!

1.5 uur en dan ga ik de boel klaarzetten met ons groepje.
Grootste project ooit, komen rond de 35 +/- man kijken.

Edit: Ik denk persoonlijk dat het een van de grootste 10:00 openingen van Nederland wordt dit jaar. Als je in provincie Utrecht woont en flinke show wilt meemaken om 10:00. Stuur me dan een pm en dan geef ik je de locatie.

Ben ook al de nodige uurtjes wakker, zo eerst maar is oliebollen halen en nog paar dingetjes doorlonten, en dan is het alweer zover.. 16 uur knallen!!

Alvast een gelukkig Nieuwjaar allemaal en let goed op de vingertjes en ogen ;)

Back
Bovenaan