Nachtbrakerstopic 30-31 December

Nitraat12

VWC lid
De meeste freaks kunnen de nacht van 30 op 31 december niet of niet goed slapen. Hier is de plek waar jullie gezellig kunnen praten.

pff deze nacht is altijd wel de lastigste met al dat geknal buiten en je eigen lading in het zicht..

Mee eens, en als ik dan van die ****-jong bij ons voor de deur allemaal nitraten hoor gooien dan heb ik soms wel eens de neiging om eens iets naar buiten te gooien. Gelukkig is het nog nooit zo ver gekomen :p

Slaap normaal ook niet daarom heb ik nog een beetje doorlontwerk 'bewaart' voor vannacht. En als dat gedaan is weet ik het ook niet meer :P

Mijn vader heeft bakstenen en emmers water op zijn balkon gezet voor als iemand met zijn brievenbus loopt te klooien of hem lastigvalt haha. :p

ik raad aan: Happy wheels (spelletje op internet) of Dolphin Olympics(ook op internet) enige nadeel is als je t 1 keer speelt ben je verslaafd:shy:

Denk dat ik dat hier ook eens ga doen, ik weet niet wie het zijn maar sommige mensen gooien hier ieder jaar weer vanalles vlak voor het raam. Aangezien ik in een oud huis woon, met in de bovenramen enkel glas, is er helaas al wel eens een raam kapotgeknalt midden in de nacht.

Heb nooit last om te slapen van de 30e naar de 31e ik heb dat altijd de nacht voor de eerste verkoopdag.

teun..... Lekkere vader maar toch

heeft iemand ervaring met het viper paket uit duitsland? en hoe moet ik kubische kanonslagen aan steken? Want ze gingen niet aan met aansteek lontje. en space on fire paket allbij bij aldi beetje goed/uitwerking??

waarom weet niemand hoe ik een kubischer kanonenschlag aansteek? want met mijn aansteek lont wou het niet en toen bedacht ik mij kon het niet een soort van strijker zijn maar hij knalde ook niet en ik weet niet hoe ik hem moet aansteken want ben bang als ik hem telang in me hand nou dat die knalt..

Back
Bovenaan