Nachtbrakerstopic 30-31 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 30 op 31 december 2023. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 30 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Zo dan, wel een baal momentje dit hoor. Het laatste nachtbrakers topic van het jaar alweer. Geniet nog van de rust nu en kijk uit naar morgen. Ontzettend veel stook plezier morgen allemaal en hou het veilig.

Ja hier ook, pffft zeker met dat weer hier aan de kust. Word het 5, of 6 a 7.

Worden er nog ouderwetse 10 uur projecten gedaan?

Ik heb met volle teugen genoten van de afhaal/voorbereidings dagen. Elke dag wel even in een winkel geweest tussen het knutselen door om de sfeer te proeven. Alles verliep vlekkeloos en zonder al teveel stress. We hebben het weer voorelkaar allemaal, alleen nog hopen dat het weer meevalt en dan kan er weinig mis gaan. Veel plezier allemaal morgen en vergeet niet te genieten!

Laatste avond en nacht alweer ja voor de dag der dagen.
Toch wel lekker die dag extra, sfeervol dagje van kunnen maken.

Zonet om half 5 ff met deel vd buurt buiten gestaan en iedereen deed wel een klein potje. Prachtig die spontaniteit zo. Leuk buurtje.
Helemaal omdat ze balen dat wij er morgen zelf niet zijn

Hier in de wijk lijkt het af en toe al de 31e een hoop siervuurwerk. Ziet er echt top uit zo met weinig wind

Jongens is het echt de 30e of de 31e vandaag. Ik twijfel ff want er gaat hier zoveel de lucht in :D

Ik moet echt gaan verhuizen denk ik. Je kan hier een speld horen vallen. Net wel heel in de verte 2 cakes gehoord, dat was ook het enige voor vandaag

Ik moet echt gaan verhuizen denk ik. Je kan hier een speld horen vallen. Net wel heel in de verte 2 cakes gehoord, dat was ook het enige voor vandaag

Hier ook rustig..klein dorpje...als er morgen maar wel afgestoken wordt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan