Nachtbrakerstopic 30-31 december 2021!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks het verbod is het slapen de laatste 2 nachten wederom onrustig. Zal wel een biologische klok zijn ofzo. Hier vandaag al veel voorbereiden getroffen, sfeer zit er hier goed in. Laat maar komen, ontzettend veel zin in.

Normaal moe van de verkoop van het vuurwerk. Nu naast de vrouw met een tablet in de hand op het forum. Normaal gesproken geen puf meer voor, met de wetenschap dat er morgen nog 1 verkoopdag was. En bij thuiskomst gauw een brok eten naar binnen werken en dan alles klaarzetten voor ons moment. Maar zoals Wesley aangeeft, ondanks alles wel de kriebels.

De krenten staan te wellen in de amaretto voor de oliebollen voor morgen.
Top 2000 aan en lekker aan de bacardi oakheart. Denk dat ik hem nog ff doortrek als opwarmer voor morgen.

pas vandaag begonnen de kriebels bij mij te komen, toch nog besloten wat cat 1 aan te schaffen uit pure kruitstress. Nu zit ik toch weer met kriebels alsof het een normaal oud en nieuw word morgen. De berichten van de massale inkoop door iedereen in Belgie doet me toch veel goeds. Dit laat zo duidelijk zien dat bij iedereen, jong en oud vuurwerk erbij hoort.

Nu toch maar weer ongeduldig een filmpje proberen te kijken, en te genieten van de laatste momenten van dit bijzondere jaar.

Ondanks het verbod is het slapen de laatste 2 nachten wederom onrustig. Zal wel een biologische klok zijn ofzo. Hier vandaag al veel voorbereiden getroffen, sfeer zit er hier goed in. Laat maar komen, ontzettend veel zin in.

Precies, toch een biologisch klokje die verkoopdagen, gek hoor, veel erger dan verleden jaar. Merkt nu ook dat collega's en in de buurt dat mensen er toch meer zin in hebben en ik denk dat er meer op straat staan met een glas dit jaar, op zoek naar gezelligheid en vuurwerk.

Het is werkelijk een wonder dat alle Bengals bij jou rechtop blijven staan. Of doe ik iets verkeerd?

Die van Funke beginnen te branden met een grote flits, op dat moment vallen ze altijd om. Die flits zelf is voor mij wel gaaf.

Vandaag de houten voetjes er maar weer bijgepakt die ik vorig jaar had gemaakt. Dan blijven ze gewoon rechtop.

Toch wel een speciaal gevoel weer dat het alweer 31-12 is. Het jaar is ontzettend snel gegaan en het gevoel is sinds die ene novemberdag plots verdwenen, om na de kerst toch weer op te borrelen. Ik heb er zin in. Laten we er met zijn allen een prachtige dag van maken en verantwoord vuurwerk afsteken als statement naar Den-Haag. Nederland is een vuurwerkland!

Ja, toch wel een dingetje dat je nu weer een jaar gaat toeleven naar die mooiste dagen in het jaar. Het is niet anders, mooie dag van maken nu en op naar een goed 2022!

Zo we gaan vast beter slapen dan andere jaren. We gaan er morgen als nog een mooie avond van maken. Heb er nu toch wel zin in!

Goedemorgen, heb 4 cakes weten te machtigen uit NL en uit Denemarken oftewel ik ben blij:p + heb nog zoveel klein spul over van minimaal 5 jaar terug, beste zooi thunderkings, rotjes, babypijltjes 3 slof ofzo:bonk: en nog veel meer andere zooi, straks lekker gaan stoken met me neefjes en eerlijk gezegd als die kleine van 9 zich vermaken met dat klein spul, dan geniet ik nog het meest:)

Helemaal mee eens remcus. Hier hetzelfde.
Ik hoop wel voor volgend jaar dat het weer normaal wordt.
M’n jongste zoon begon vanavond de volle inhoud van een vol doosje knalerwten in 1x op de grond te gooien.
Hij vond het prachtig. Heel herkenbaar. Maar ieder jaar knalerwten???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan