Nachtbrakerstopic 30-31 december 2021!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar gaat ie dan, de laatste nacht van het jaar, helaas weer zonder die enorme spanning, maar toch is het speciaal. Dochters nog even wat vuurwerk gezien voor het naar bed gaan, die kijken echt uit naar de Bengalen en fonteinen weer morgen.

PXL_20211230_184931714.jpg

Benn erg benieuwd wat er morgen gebeurt. Maar het zal zo ei zo nooit de waarheid zijn wat het kabinet en de media gaan zeggen

De voorpret is een beetje anders dan andere jaren; dit jaar heb ik enorm veel plezier beleeft aan alle berichten over complete verkeers infarcten bij Belgische verkooppunten, oproep om alsjeblieft niet meer naar Alpeco te komen en de vele filmpjes van honderden meters klanten voor winkels. Duitsers op zoek naar vuurwerk gewoon Polen wéér binnen vallen (oeps..). Dit moet toch een signaal zijn naar politici die 'even' de vuurwerk traditie willen afschaffen?

Ook natuurlijk de sneue vuurwerk inleverpunten waar het muisstil bleef en de t{censuur}fus media wel 10 redenen wist te verzinnen waarom het zo stil bleef maar NIET kon bedenken dat mensen gewoon hun vuurwerk zouden willen afsteken met oudjaar. :angry:

Maar goed, Iedereen een hele fijne dag morgen, maak er iets sfeervols van en doe het veilig.
(foto pakket uit 1977).

IMG_4132.jpg

Het is altijd een klein groepje dat het moet verpesten voor de rest. Hier ook het jaar uit met cat1. Ik vind het verschrikkelijk. Ik zeg altijd tegen de vrouw. Alle dagen van t jaar kunnen we over praten maar 31 december is mijn dag. Gelukkig vindt ze het zelf ook leuk. Ik hoop dat de signalen duidelijk zijn. Vuurwerk leeft. Het is emotie en ontlading. Voor jong en oud. Het afsluiten van een goed of slecht jaar. Een punt kunnen zetten achter. Een avond die anders is dan alle andere feestjes. Ik hoop echt dat t volgend jaar weer kan en hoop doet leven voor ons als liefhebbers. Ik wens iedereen ondanks het ontzettend tegenvallende jaar en vuurwerkregels om te janken een goede jaarwisseling en hopelijk is het in 2022 weer zoals het hoort.

Het is altijd al hot geweest. Pak de liefhebber iets af en je krijgt hem dubbel terug. Heb zelf het gevoel dat het morgen meer los gaat dan vorig jaar.:biertje:

Daar gaat ie dan, de laatste nacht van het jaar, helaas weer zonder die enorme spanning, maar toch is het speciaal. Dochters nog even wat vuurwerk gezien voor het naar bed gaan, die kijken echt uit naar de Bengalen en fonteinen weer morgen.

Bekijk bijlage 64811

Het is werkelijk een wonder dat alle Bengals bij jou rechtop blijven staan. Of doe ik iets verkeerd?

Het is altijd al hot geweest. Pak de liefhebber iets af en je krijgt hem dubbel terug. Heb zelf het gevoel dat het morgen meer los gaat dan vorig jaar.:biertje:

Ik denk dat we met dat gevoel wel goed zitten. Zoals roel al zei, de vele beelden van de zuiderburen zeggen genoeg. We gaan het meemaken morgen! Erg benieuwd en toch wel spannend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan