Nachtbrakerstopic 30-31 december 2020.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat mogelijk om contant per direct te betalen als je een boete krijgt?
Ik dacht dat dit per acceptgiro ging?

Nu heb ik al minstens 15 jaar geen boete meer gehad voor het 1 of ander...
Laatste keer was ergens in 2004, een parkeerboete.. :angel:

Geen enkel idee... Idee opgedaan na een filmpje. Ik doe het ook alleen ter plekke zodat ze andere freaks niet kunnen pakken op het moment dat ze met mij bezig zijn! Maar ik ga er vanuit dat er niks gebeuren zal want hier stoken we nu alleen cat1.

En als ze het niet ter plekke doen doe ik het contant bij het politiebureau! Daar kan het opzeker!

Wat een schijtdag... het gevoel hebben dat je een crimineel bent als je een potje af wilt steken. Echt waar. Ik ben er zo klaar mee. De hele lol gaat er vanaf. Volgend jaar serieus kijken of ik mijn papieren kan halen. Kan ik legaal ergens schieten met showtjes. Ik zie namelijk dat er nog wel een totaal verbod komt voor komende jaren.
Greetzz

Ps. Sorry voor de negativiteit. Maar heb zo'n kater van het niet werken in de winkel en klaarmaken van projectjes.
Greetzz

Wat een schijtdag... het gevoel hebben dat je een crimineel bent als je een potje af wilt steken. Echt waar. Ik ben er zo klaar mee. De hele lol gaat er vanaf. Volgend jaar serieus kijken of ik mijn papieren kan halen. Kan ik legaal ergens schieten met showtjes. Ik zie namelijk dat er nog wel een totaal verbod komt voor komende jaren.
Greetzz

Ps. Sorry voor de negativiteit. Maar heb zo'n kater van het niet werken in de winkel en klaarmaken van projectjes.
Greetzz

Helaas hetzelfde hier... Probeer er wat van te maken maar eigenlijk de enige behoefte die ik heb is er niet aan te denken. Sterkte!

Jongens wat hebben we toch een zuur jaar achter de rug.. Maar ondanks alles is het toch voorbij gevlogen.

Morgen staat er weer een (hopelijk) mooi nieuw jaar op ons te wachten.

Een jaar waar we hopelijk corona kunnen indammen zoniet uitbannen (wishful thinking) en dat we ons weer vrij kunnen bewegen.

En natuurlijk voor ons de ultieme kroon dat we weer vuurwerk mogen stoken. Een heel nieuw jaar waar we weer naar die laatste dagen uit mogen kijken..

Geniet vandaag! Hoe maakt niet uit.. Is 't met cat1 laat je horen en zien is 't cat2. Laat je niet pakken.

Hou de traditie in ere! Geniet ervan jongs en stookse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan