Nachtbrakerstopic 30-31 december 2020.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 30 op 31 december 2020. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 30 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Laatst bewerkt:
Daar gaan we, laatste avondje voor de dag der dagen...
Vandaag kruipen de uren voorbij, wat ben je normaal lekker druk bezig met je hobby dan zeg, een groot gemis.
Toch heb ik het idee dat iedereen er echt wel het beste van wil gaan maken, top!

Ik begin nu langzaamaan toch ook wel een beetje de normale spanning te krijgen. Wel minder dan anders, maar ik heb er toch ook wel zin in! We gaan er gewoon wat leuks van maken. Om 00.00 natuurlijk even de slechte geesten verjagen en dan maar heel snel dit jaar vergeten. Ik ga in ieder geval vol goede moed 2021 in! Ook heb ik ook nu al zin in de volgende jaarwisseling, dan gaan we even dubbel en dwars dit jaar inhalen :handsup:

Pff, kan nu al wel slapen. Moet nog wel wat dingen doorlonten eigenlijk. Aan de ene kant heb ik er dik zin in, bedacht me dat met cat 1 gewoon lekker hele dag gestookt kan worden! Alleen vrees ik zeikers, geblaf van bange buurhond...dus dat dempt onbelemmerde lol. Maar even aanzien hoe het morgen gaat. En duimen dat het f2 stoken om 00u gewoon onbelemmerd goed gaat...

Daar gaan we, laatste avondje voor de dag der dagen...
Vandaag kruipen de uren voorbij, wat ben je normaal lekker druk bezig met je hobby dan zeg, een groot gemis.
Toch heb ik het idee dat iedereen er echt wel het beste van wil gaan maken, top!

Precies dit ja, voor eerst in 15 jaar gewoon aan een doos lego gewerkt. Magoed, morgen de dag der dagen en we gaan er wat moois van maken! Hopelijk met droog weer. :)

Ahh lekker, spanning stijgt een beetje nu, zin in morgen begint te komen. Zo even wat oliebollen de oven in en ondertussen begint het buiten een beetje te knallen. Het beste ervan maken jongens!

Toch wel spanning hier nu, morgenvroeg mooi wat Funke cat1 op een plein afsteken hier in de buurt, aangezien de hond van de buren al blaft door een enkele knetterbal.. verder zie ik wel gedurende de dag

En rondom in de verte hoor ik nu al mooi wat knallen:D

Voel hier toch een soort spanning die er normaal ook is. We maken er morgen gewoon het beste van. Morgen lekker oliebollen bakken en de BBQ aan.

Lijkt hier al de 31ste af en toe. Ene na de andere cake en ook qua knallen (klinkt als Thunderkings) is het telkens wel raak. Mij hoor je niet klagen!:p

Spanning heb ik overigens niet echt, vergeleken met voorgaande jaren, toen was het gevoel natuurlijk totaal anders.
Heb er opzich wel zin in, want wordt gewoon een gezellige avond, maar er mist toch wel echt wat!:sad:

Morgen middag cat1 sessie, zoals we sinds 2014 doen door het inkorten van de afsteek tijd. Hoop lol, bijkletsen met andere liefhebbers en allerlei cat1 artikelen vergelijken. Avond vullen met cat1,5.. Wel zin an, gezellige boel. Opruimen, vegen en na borrelen.
Maak er wat van, compound of Lidl fonteintje: het is allemaal vuurwerk.

Geen sfeer, geen zin, geen spanning, geen pijnlijke voeten van uren vuurwerkverkoop in de plaatselijke zaak waar ik elk jaar sta. Ga morgenavond voor het eerst van mijn leven gourmetten op oudejaarsavond om er het beste van te maken :)

Geen sfeer, geen zin, geen spanning, geen pijnlijke voeten van uren vuurwerkverkoop in de plaatselijke zaak waar ik elk jaar sta. Ga morgenavond voor het eerst van mijn leven gourmetten op oudejaarsavond om er het beste van te maken :)

Een 7de kerstdag dus!:p

Probeer het ook maar meer te zien als een leuke/gezellige avond. Zal nu waarschijnlijk wat meer binnen zitten voor de spelletjes!:D

Tja probeer het echt, heb aardig was cat1 ingeslagen, maar die speciale sfeer en spanning die mist gewoon volledig. Hier de afgelopen dagen eigenlijk niks gehoord dus dat helpt ook niet. Maargoed we gaan er het beste van maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan