Nachtbrakerstopic 30-31 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja ik zat er al op te wachten dat ze yt mensen die een veel te grote collectie hebben, eens een bezoekje gingen brengen

Alles voor de likes maar niet na denken dat je groot risico neemt

Zou mooi balen voor ‘m zijn als dit over PyroTeamDelft gaat. Ik zag vanmiddag nog z’n collectie video op YouTube voorbij komen en daar stond voor zo’n 6k/7k aan vuurwerk..

Gemengde gevoelens dit jaar (helaas)...geen groot budget maar toch 70 euro aan single shots gekocht. Helaas is er vanaf dit jaar een totaal verbod in de binnenstad van Leiden en kan ik er eigenlijk niet meer van genieten. We gaan er maar het beste van maken en hopelijk de komende jaren weer het budget opbouwen en ergens anders stoken.

Zou mooi balen voor ‘m zijn als dit over PyroTeamDelft gaat. Ik zag vanmiddag nog z’n collectie video op YouTube voorbij komen en daar stond voor zo’n 6k/7k aan vuurwerk..

Voor elke liefhebber is dat balen maar had het filmpje dan gewoon 1 januari geüpload, dan heb je geen risico.
Zullen het in de komende dagen wel horen

Pomtiedom. Om 2.30 gaan slapen en nu alweer klaar wakker zijn... Heb ik normaal ook geen last van.

Om 12 uur gaan slapen en om half 3 weer klaar wakker in de woonkamer. Vandaag de laatste bestelling ophalen en dan de "muur" bouwen voor de foto.

Zin an! Have fun today Pyros. Keep it safe!

Ik geef het op. 2.5uur geslapen.. lig inmiddels alweer 4uur te malen. RedBull sleept me er wel doorheen vandaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan