Nachtbrakerstopic 30-31 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt het aan mij of zijn de vuurwerkfora ook niet meer wat het geweest zijn. Enkele jaren geleden was het de laatste dagen volop reuring dag en nacht.

anyhow. Zo maar eens gaan slapen en dan om 10 uur de carbidkanonnen weer laten knallen!

Ligt het aan mij of zijn de vuurwerkfora ook niet meer wat het geweest zijn. Enkele jaren geleden was het de laatste dagen volop reuring dag en nacht.

anyhow. Zo maar eens gaan slapen en dan om 10 uur de carbidkanonnen weer laten knallen!
Ik denk dat ik je gelijk moet geven...ik heb de archieven bekeken en het viel me vorig jaar al op minder interactie....

Heb niet zo’n leuk gevoel dit jaar, al die negatieve media berichten maken je behoorlijk beroerd en dan nog niet te spreken over de weersverwachting. Nee dit jaar is niet mij jaar.

Dat de negatieve berichten idd meespelen geef ik je gelijk in. Heb ik al een paar jaren. Al dat moeilijke gedoe wat je overal leest.

Ik ben er ook wel klaar mee. Het boeit me verder niet meer wat er gaat gebeuren na deze jaarwisseling. Ik heb er geen hoop meer op en geniet zolang als het nog kan.

Dat de negatieve berichten idd meespelen geef ik je gelijk in. Heb ik al een paar jaren. Al dat moeilijke gedoe wat je overal leest.

Ik ben er ook wel klaar mee. Het boeit me verder niet meer wat er gaat gebeuren na deze jaarwisseling. Ik heb er geen hoop meer op en geniet zolang als het nog kan.

Ja morgen lekker genieten, eigenlijk had ik deze dagen gewoon niet op Fb moeten zitten haha. Maar morgen knallen

Alles doorgelont, alles klaar. Morgen nog even wat laatste boodschapjes doen en dan kunnen we :D

Alle boxen doorgelont. Blijft toch altijd meer werk dan dat je van te voren denkt. Nu morgen nog een projectje inelkaar zetten en dan hopen dat het mee valt met de mist.

Ik ben al voor de zesde keer aan het kijken waar ik wat nu ga meenemen. Stook op twee locaties namelijk. Welke box wel en welke niet. Heb ik dan genoeg bij of juist teveel. Moet alle voorbereidingen nog doen mbt klaarleggrn vsn alles. Stressss

Heel herkenbaar. Kan me ook niet meer voorstellen wanneer we er geen zondag tussen zouden hebben en we een dag korter konden voorbereiden.

Ik zit hier lekker met de groene fles met rode ster nog wat filmpjes te kijken. Hier is het uitverkoop op de single shots, proberen om nog wat 2018 batch red bastards in te slaan en luypaers single shots voor een mooie prijs. De aanbieding nu is nog een stuk beter dan de voorverkoop, ik ben benieuwd morgen.
En knallen dat het hier doet, alsof ze een dag mis zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan