Nachtbrakerstopic 29-30 december

Ik heb vanaf vanmorgen 6:30 tot vanmiddag 2:30 door de hele stad gelopen en ben elk winkeltje afgegaan. Yup, ik ben goed gek :P Daarna Duitsland nog in geweest. Nu lekker een whisky pakken en een filmpie d'r op zetten. Morgen nog de laatste bakkies ophalen. Big Momma en Ghetto Blaster.

Goedenavond heren. Ik heb even een vraagje, ik heb als vervanger van de Fuego, De Arrow van de Double Dutch collectie meegekregen. Ik kan vrij weinig over dit product vinden op het internet, maar op het label staat "Green Tail with Purple Mine". Is dit gewoon een omlabeling van de Fuego of wat moet ik me hierbij voorstellen?

Ik heb 300 kilo oud ijzer staan:D
hahaha .. maar wel weer leuk om er mee bezig te zijn.

En wat een mooie labels haal ik uit de dozen.. De fairytail, pangu Brasilia 6x19,en mijn favoriet de panda cakes... prachtig label

Goedenavond heren. Ik heb even een vraagje, ik heb als vervanger van de Fuego, De Arrow van de Double Dutch collectie meegekregen. Ik kan vrij weinig over dit product vinden op het internet, maar op het label staat "Green Tail with Purple Mine". Is dit gewoon een omlabeling van de Fuego of wat moet ik me hierbij voorstellen?

Alles is binnen. Conclusie; op papier leek het veel minder :bonk:

Morgen een foto van alles maken, vandaag niet meer van gekomen. Verders is het morgen knutseldag! Dan is het donderdag gezellig oudjaar vieren, terwijl alles al kant en klaar staat.

Hahaha zo'n momentje had ik vandaag ook. het paste op 1 a4tje maar toen ik het kwam ophalen kwam de winkelier aan zetten met een winkelwagen met een flinke berg erop hahahaha. en dan moest ik nog naar een andere winkel toe om nog zo'n soort bestelling af te halen. gaat hard met die doorlont bakken tegenwoordig hahaha. Donderdag nog 2 cakeboxen ophalen en dan is het wel mooi geweest haha. Zo nu en dan alvast weer een doosje doorlonten. toch best een hoop werk iedere keer :)

Back
Bovenaan