Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier vanaf 4 hoog mooi uitzicht over de stad en er zit af en toe wat mooi spul bij.
Ga zo slapen want morgen rond 06.30 naar onze oosterburen:copper:

Hier genoeg knallen. Daardoor hebben de ouderen wel veel om over te klagen. Vanochtend bij de ah stonden ze massaal te klagen en te praten over het vuurwerkmeldpunt.

Aan de ene kant vind ik die knallen wel mooi en heerlijk om te horen, maar aan de andere kant worden anti -vuurwerkmensen meer en meer gevoed om meer actie te voeren tegen vuurwerk.

Ik snap best dat mensen gaan klagen. Ik ga niks afsteken als dat niet mag en als ik er achter kom dat die kleine van mij dat doet is het gedaan met de pret. Koren op de molen van de antivuuurwerkbrigade

Heb ook wel zinin morgen, the day before. Morgen eens kijken want ze dan van het weer verwachten, even langs wat mensen om ze vast een gelukkig nieuwjaar te wensen en dan dinsdag helemaal los gaan.

Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2011. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00, pas dan is het avond.

2011?? Dat kan ik me niet meer zo goed herinneren hoor...:p

Hier is het nog aardig rustig in de buurt, maar om de zoveel tijd hoor je wel her en der een mortiertje gaan. Altijd prettig om te horen.

Ging gister hier wel aardig tekeer, vooral in de avond. Vandaag is het best rustig, ook rijden de wijkagenten rond op de bike's en hebben enkele keren gemeld op twitter dat ze een paar jochies naar Halt gestuurd hebben.
Ik zelf heb erg zin in dinsdag, morgen alleen nog even om 11:00 mijn bestelling ophalen.

Hier en daar hoor je harde knallen,kriebels word steeds groter en gister in een stad waar ik was leek het wel oud en nieuw

Net weer een harde knal gehoord, hoop dat ik zometeen wel kan slapen.
nu maar alvast me tas inpakken voor dinsdag.

Hier ook al lekker veel lawaai, kon helaas zelf nog niets schieten :( Al een paar blokjes de lucht in zien gaan waarvan één heerlijke van Tropic (weet zo niet welke). Ook al veel illegale knallers gehoord. Dat bouwt de spanning toch wel weer op...

Volgens mij is oud en nieuw voor een paar mensen uit onze straat nu al begonnen! Ze hebben net al 4 potten de lucht in gejaagd en diverse thunderkings. dat word lekker slapen vannacht.. zucht.:p

Denk dat ik de vraag hier wel even kan stellen:

Ik wil 4 Heavy Legends tegelijk afsteken, maar heb alleen maar gewoon visco lont kunnen krijgen. Zullen alle 4 de potten afgaan als ik de aansteeklonten verleng met visco en er uiteindelijk 1 lont bovenuit laat steken om die vervolgens aan te steken?

Of geeft het meer zekerheid om ze 2 om 2 aan te steken bijvoorbeeld, maar dan loop ik het risico op meer tijdsverschil denk ik...

Aangezien ik sinds 3 jaar op het platteland woon is er niet zo veel te horen. Op een bepaalde manier mis ik dat wel. Vroeger viel er altijd wat te zien en te horen, nu zo heel af en toe zie je wat de lucht in gaan bij het dorp. Ik vind het wel jammer, het gaf altijd wel een bepaald sfeertje, die ik nu mis. Voor de nachtrust is het wel fijn, maar slaap sowieso al slecht haha.

Zo nog maar 2 nachten!!!!! Hebben jullie dat wel door?
Dadelijk slapen en morgen lekker oliebollen bakken!

Best time of the year!

2 nachten klinkt zo lang, ik zie het liever als nog 1 dag overleven en mezelf gedeisd houden met al me vuurwerk :D

Denk dat ik de vraag hier wel even kan stellen:

Ik wil 4 Heavy Legends tegelijk afsteken, maar heb alleen maar gewoon visco lont kunnen krijgen. Zullen alle 4 de potten afgaan als ik de aansteeklonten verleng met visco en er uiteindelijk 1 lont bovenuit laat steken om die vervolgens aan te steken?

Of geeft het meer zekerheid om ze 2 om 2 aan te steken bijvoorbeeld, maar dan loop ik het risico op meer tijdsverschil denk ik...

Als je alle lonten met 10 cm verlengt en die uiteindes bij elkaar laat komen en dan een stuk extra lont als begint lont pakt. Moeten ze naar mijn mening redelijk te gelijk afgaan.

Aangezien ik sinds 3 jaar op het platteland woon is er niet zo veel te horen. Op een bepaalde manier mis ik dat wel. Vroeger viel er altijd wat te zien en te horen, nu zo heel af en toe zie je wat de lucht in gaan bij het dorp. Ik vind het wel jammer, het gaf altijd wel een bepaald sfeertje, die ik nu mis. Voor de nachtrust is het wel fijn, maar slaap sowieso al slecht haha.

Ik woon niet op het platte land, maar hier is het ook veels te rustig.
Ik word gek hier met dat gebrek aan knallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan