Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2011. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00, pas dan is het avond.
Al inpakken? En weet je zeker dat je het er in kan laten zitten tot dan? HahaNet weer een harde knal gehoord, hoop dat ik zometeen wel kan slapen.
nu maar alvast me tas inpakken voor dinsdag.
Net weer een harde knal gehoord, hoop dat ik zometeen wel kan slapen.
nu maar alvast me tas inpakken voor dinsdag.
Zo nog maar 2 nachten!!!!! Hebben jullie dat wel door?
Dadelijk slapen en morgen lekker oliebollen bakken!
Best time of the year!
Denk dat ik de vraag hier wel even kan stellen:
Ik wil 4 Heavy Legends tegelijk afsteken, maar heb alleen maar gewoon visco lont kunnen krijgen. Zullen alle 4 de potten afgaan als ik de aansteeklonten verleng met visco en er uiteindelijk 1 lont bovenuit laat steken om die vervolgens aan te steken?
Of geeft het meer zekerheid om ze 2 om 2 aan te steken bijvoorbeeld, maar dan loop ik het risico op meer tijdsverschil denk ik...
Aangezien ik sinds 3 jaar op het platteland woon is er niet zo veel te horen. Op een bepaalde manier mis ik dat wel. Vroeger viel er altijd wat te zien en te horen, nu zo heel af en toe zie je wat de lucht in gaan bij het dorp. Ik vind het wel jammer, het gaf altijd wel een bepaald sfeertje, die ik nu mis. Voor de nachtrust is het wel fijn, maar slaap sowieso al slecht haha.