Nachtbrakerstopic 29-30 December

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok relaxed geef jij ook wat tips dan?

ik ga nu effe de laatste bestelling ophalen en dan zet ik effe een lijstje neer met wat ik heb

@een deel op pagina 2;

Ik ben 14, mocht niet drinken, weet dat het stom was om die agent vuile hond te noemen. En ik weet dat het mijn eigen schuld, maar ik vind het gewoon oneerlijk. Mijn ouder weten niet dat ik dronken was omdat ik gewoon zei dat ik naar boven ging en er morgen (vandaag dus) over wou praten. Maar mijn broer kwam op zijn 15e ladderzat thuis en die kreeg geen straf, terwijl ik thuis kom terwijl mijn ouders denken dat ik nuchter ben en ik krijg meteen dikke straf terwijl ik ook al een Halt straf en een boete krijg. En het is de eerste keer dus ik zou het als ouder bij die Halt straf gelaten hebben, kijken of ik daar wat van geleerd zou hebben.

Nu heb ik net een gesprek gehad met mijn ouders, ik heb vandaag zaalvoetbaltoernooi, als ik me goed zou inzetten en niet de hele tijd op de politie zou lopen schelden enzo en gewoon normaal gedraagde zou ik misschien "een keertje naar buiten mogen". Maarja, een keertje naar buiten wil ik niet, want dan zie ik wat voor plezier die andere hebben en dat ik dat maar een half uurtje kan doen ofzo. Ik wil óf de hele dag stoken en plezier hebben, óf gewoon niet stoken en helemaal niks met oud/nieuw te maken hebben. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik andere zie stoken die het 16 uur lang kunnen doen terwijl ik het maar een half uurtje kan doen, ik blijf de hele dag in bed liggen.

Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier morgen, en ik heb er nu wel van geleerd, en als ik jullie was als je niet mag drinken: Drink niet onder de 16 vlak voor nieuwjaar, dat wordt je ergste nachtmerrie.

beste .....

ik wil graag een leuke afsteekvolgorde weten voor de volgende artikelen:

1x immaculate bursts
1x miami nights
1x stars over moscow
1x stars over paris
1x stars over berlin
2x stars over moscow
3x rainbow
2x midnight target eventueel 2 stuks doorgelont aan 2 rainbows
1x diamante
1x kamuro sky
1x jewel in the crown
1x magic light (black smit)
1x battle field (black smit)
1x camuro (black smit)
1x rainbow warrior
1x poisenous spider
1x magnificant three (eventueel doorgelont)
2x battle
2x monster trio (eventueel 1 x doorgelont met battle
1x concerto rosso
1x daybreak
1x panter
1x sniper
1x thunder ace
1x sky war
1x heavy 4 (doorgelont)
1x coco magnolia
1x blazing thunder
1x salvo caps
1x titanium thunder
1x 7 steps
1x air defence

Dat is wel heel veel werk wat een lange lijst, stop het in dozen zet het in je garage en ga gewoon stoken, schiet het product wat je op dat moment wilt schieten en het komt goed hoor. Met zulke producten heb je wel een goede avond/nacht. :wink:

Ik had het niet verwacht, maar heb toch bar slecht geslapen vannacht! Hoop dat het vanavond wat beter gaat :p

Paar uur terug, ik ging uit met iemand anders naar zo'n 14+ feest, was het laatste feest van het jaar. We waren daar al om 7 uur terwijl het om half 9 begint, omdat de winkels toen nog open waren. Hij is 16 dus we gingen alcohol halen om in te drinken. 3x El Picu Blue Curacao en 2x Pasoa, dus 5 flessen met 2 man. Wij gaan naar zo'n afgelegen speeltuintje waar niemand komt, een uurtje drinken, hadden we allebei nog een halve fles El Picu over dus wij gaan naar de Super de Boer waar we hadden afgesproken met vrienden.

Maar we waren al bijna te laat dus die halve fles dachten we drinken we onderweg wel op. Maar ineens wij zien 2 zo'n mensen op de fiets, die waren hooguit 20 jaar, dus wij denken is niks. Ineens hun zo: "Ja stop maar even."
Moesten we ID inleveren, ik werd bijna nog een 2e keer opgeschreven omdat ik loog dat ik ID niet bijhad, alle gegevens enzo. En toen hoorde we ineens vuurwerk achter ons dus die agenten zo: "Ja effe snel, daar moeten we zo ook nog naartoe."
Maar door de alcohol was ik fucked up chaggerijnig enzo dus ik zeg zo tegen die agent: "Ja heb je niks beters te doen dan jeugd te bekeuren die wat drinken om wat los te komen voor een feest en jeugd die gewoon leuk vuurwerk afsteekt, vuile hond."
Werd ik nog een keer opgeschreven dus heb nu 2x Halt. Nog een keer en ik krijg een strafblad.

Kom ik thuis, alles verteld, ze hadden nog geen telefoon gehad enzo maar nu mag ik een half jaar niet uit en de 31e dus alleen vanaf 00:00 tot 00:15 naar buiten.
Ik besef het nu nog niet echt omdat de alcohol nog volop in mijn bloed zit, het interesseert me geen ruk en het enige waar ik nu aan denk is vrijdag, maar het is echt gek, ik weet zelf dat ik niet nuchter ben en ik kan nog gewoon normaal typen enzo maar niet meer normaal lopen en ik heb overal schijt.

Het balen gaat morgen wel komen, ik zal ook vast gaan janken.
Ben echt boos, ik schop de kerstboom dadelijk overhoop.

Jullie veel plezier in ieder geval.

Domste wat je kan doen in een parkje gaan lopen met drank als je 14 bent.
Wat mij betreft 100% terecht dat ze je hebben aangehouden, je gaat toch niet als een zwerver met een fles 20%+ drank over de weg lopen zeg tsjezus, vind het een goede straf voor jou. Ga dan ergens binnen zitten als je zo graag wilt zuipen.

Ik vind het ook mijn eigen schuld, maar het is de allereerste keer en ik vind dan dat mijn ouders eens moeten kijken of zo'n Halt straf me geen lesje leert. Ik ga dit ook nóóit meer doen.

Politie belde net, gelukkig alleen van het drankgedeelte verteld.
Ik moet nu 2x naar een cursus over de gevaren van alcoholgebruik.
Boete krijg ik gelukkig niet, maar dat hadden ze gister blijkbaar wel gezegd.

Ik ga me vandaag gewoon goed gedragen en helpen met de afwas en alles, mijn ouders zeiden dat ik dan nog een kansje had dat ik morgen gewoon naar buiten mag.

@ scantraxx,

Gewoon laten zien dat je je inzet en een beetje ouder vlakt zijn straf dan wel af ;)
Dat heb ik nu al en mijn dochtertje moet nog 3 worden hahaha maar als die naar je toe komt ook al is ze stout smeld je er gewoon voor :P

Groeten Andre

je bent niet de enige pyropowerz ik had geslapen tot half 10
heerlijk
gister werd ik al om 7 uur wakker.

Gr Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan