Nachtbrakerstopic 29-30 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh iedereen! Vandaag 2 ritjes op het programma eerst om 11 uur in Leerdam vervolgens nog een ritje Sliedrecht om 13:15! Veel succes iedereen vandaag!

Net in Bodegraven bij de Karwei geweest om mijn WCKD Heroes op te halen. Wat een leuke zaak is dat! Was de allereerste en het was super rustig. Mocht even een rondje door de bunkers. Echt heel tof! Zeker een aanrader voor de Magnum freakactie volgend jaar!

Klaar met afhalen. Vanochtend de laatste bestellingen opgehaald. Alles precies volgens bestelling gekregen, zonder lange wachttijden. Heerlijk.
En bij Hubo Emmercompascuum de oude 2023 batch van de Full Assault gekregen zoals gevraagd bij het bestellen. Thanks guys. Helemaal happy!

Treinen rijden weer ns niet, politieonderzoek, dus heb afhaalmomenten maar verwisseld. De een gold al hele dag, de ander met uurvak ff gebeld en was geen probleem :thumbup: net met 10 ouwe geile wijven op m'n rug gereisd 😆nu ff uurtje pauze. Vanmiddag wrs vroeger thuis dan verwacht dus mss nog ff buurten bij West, kijken of er toch nog leuke CR krakelingen zijn opgedoken.

Treinen rijden weer ns niet, politieonderzoek, dus heb afhaalmomenten maar verwisseld. De een gold al hele dag, de ander met uurvak ff gebeld en was geen probleem :thumbup: net met 10 ouwe geile wijven op m'n rug gereisd 😆nu ff uurtje pauze. Vanmiddag wrs vroeger thuis dan verwacht dus mss nog ff buurten bij West, kijken of er toch nog leuke CR krakelingen zijn opgedoken.
Bikkel! Respect voor alle moeite die je doet om je collectie bij elkaar te harken. Gaat bepaald niet over rozen zo te lezen maar ik bewonder je doorzettingsvermogen. Maakt het afsteken nog specialer, gezien alle inspanningen. Geniet ervan.

Wat een luxe hey, ik heb dit jaar gewoon een taxi. Af en toe voel ik me echt een prins. Maar ik maak 't goed door de bestuurder te voeren met vuurwerk. Even flinke schade gaan maken dus! :handsup:
Is er al een tussenstand van de schade beschikbaar?

Weet niet wat het is, maar heb sinds vanmorgen ineens niet echt het O&N gevoel meer, kan ook komen door vermoeidheid want gisteren ( zoals velen hier denk ik ) bijna niet geslapen door de spanning en afgelopen nacht ook niet best haha

Hopelijk kan ik vannacht goed uitrusten en dan morgen weer het O&N gevoel terugkrijgen, moet in ieder geval morgenvroeg nog een bestelling ophalen bij Valk en hier in de buurt een winkel dus zal vast goedkomen .
Zo, gisteren was de sfeer even weg maar nu is het helemaal terug :D

Vanmorgen mijn laatste bestelling opgehaald bij Valk Nijverdal en hier in de buurt een winkel .

Net alles op volgorde gezet wat ik na 00:00 uur afsteek , tussen 18:00 en 00:00 en voor overdag alvast apart gezet .

• Like
Waarderingen: ATF
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan