Nachtbrakerstopic 29-30 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen mijn enige afhaaldag met maar 1 adres. Om 8.15 uur richting Morsink in Goor en dan direct door naar werk. Savonds een deel afleveren bij een maat van me en de rest gaat mee naar huis. Mijn stookmaat heeft zaterdag al de ritten gemaakt om het vuurwerk op te halen, ik had gewoonweg geen tijd. Baal er wel van dat ik dit jaar niet echt de sfeer en spanning voel om meerdere adressen af te gaan voor het ophalen en al helemaal niet snachts zoals andere jaren. Toch heb ik er vrede mee, gezien ik weet dat er hoe dan ook een berg vuurwerk de lucht in zal gaan😎🎇

Zelfde hier maar dan wat later, hoop dat de drukte mee valt, ik rij wat dieper duitsland in
Ik ga eerst een poging dicht bij de grens doen, mocht het echt te druk of geen voorraad zijn dan rijdt ik iets verder door. Waar ben jij van plan om naar toe te gaan?

Vandaag vroeg op. Om 9:30 vertrek ik vanuit Zeeland richting enkele stops om vuurwerk af te halen. Eerst naar Leerdam, dan naar Hendrik-Ido Ambacht, dan naar Numansdorp en vervolgens weer helemaal terug naar Zeeland in Westkapelle. De hele trip wordt ongeveer 4 à 5 uur rijden.

Ik ga eerst een poging dicht bij de grens doen, mocht het echt te druk of geen voorraad zijn dan rijdt ik iets verder door. Waar ben jij van plan om naar toe te gaan?
Uit ervaring uit vorige jaren blijft het altijd druk dicht bij de grens. Niet aan te raden. Rij liever een half uur verder in plaats van een uur in de rij te staan. Ik ga dit jaar naar Bottrop schijnt rustiger te zijn

Morgen rond 06:30 weer de auto in om djaimy om te halen. In totaal langs 3 winkels, overal een bestelling. Maar ben benieuwd hoe gek we elkaar weer maken tijdens de ritjes en wat de schade gaat worden.

Wat een luxe hey, ik heb dit jaar gewoon een taxi. Af en toe voel ik me echt een prins. Maar ik maak 't goed door de bestuurder te voeren met vuurwerk. Even flinke schade gaan maken dus! :handsup:

Hier ook vroeg op. eerst ff naar de stad voor een 256 gig micro sd kaart.
Vlees halen voor de gourmet, boodschappen doen.
In de middag terug naar Breda, daarna naar Rijen. Spul gelijk droppen op meerdere locaties en schietklaar maken.
S'avonds nog ff rommelen met de DJI instellingen om er het maximale uit te persen :angel:
Beetje op tijd het nest in en de 31ste al vroeg pleittos.

Iedereen veel plezier met shoppen morgen!! Ikzelf doe het lekker rustig aan morgen alleen motorrijles op de planning en voor de rest alvast voorbereiden voor de mooiste dag van het jaar

Uit ervaring uit vorige jaren blijft het altijd druk dicht bij de grens. Niet aan te raden. Rij liever een half uur verder in plaats van een uur in de rij te staan. Ik ga dit jaar naar Bottrop schijnt rustiger te zijn
Ik ben wel heel benieuwd wat jij dan gaat kopen, aangezien je Riakeo maar een overhyped merk vind en het niet zo bijzonder vind. :D

Morgen laatste 2 vuurwerkwinkels bezoeken, namelijk vuurwerkland en onze plaatselijke vuurwerkwinkel! Ook gelijk langs de oliebollenkraam voor chocolade wafels.

even een nachtje door halen om naar duitsland te kunnen. helaas zo goed als niks kunnen kriijgen de 28ste dus dit is de laatste kans

Zo lekker aan de koffie en een peukie en rustig wakker worden. Hier even bij lezen , daar na ff douchen en wat eten en dan richting Breda vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan