Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga eerst een poging dicht bij de grens doen, mocht het echt te druk of geen voorraad zijn dan rijdt ik iets verder door. Waar ben jij van plan om naar toe te gaan?Zelfde hier maar dan wat later, hoop dat de drukte mee valt, ik rij wat dieper duitsland in
Uit ervaring uit vorige jaren blijft het altijd druk dicht bij de grens. Niet aan te raden. Rij liever een half uur verder in plaats van een uur in de rij te staan. Ik ga dit jaar naar Bottrop schijnt rustiger te zijnIk ga eerst een poging dicht bij de grens doen, mocht het echt te druk of geen voorraad zijn dan rijdt ik iets verder door. Waar ben jij van plan om naar toe te gaan?
Morgen rond 06:30 weer de auto in om djaimy om te halen. In totaal langs 3 winkels, overal een bestelling. Maar ben benieuwd hoe gek we elkaar weer maken tijdens de ritjes en wat de schade gaat worden.
Ik ben wel heel benieuwd wat jij dan gaat kopen, aangezien je Riakeo maar een overhyped merk vind en het niet zo bijzonder vind.Uit ervaring uit vorige jaren blijft het altijd druk dicht bij de grens. Niet aan te raden. Rij liever een half uur verder in plaats van een uur in de rij te staan. Ik ga dit jaar naar Bottrop schijnt rustiger te zijn
Oef ga voor je duimen dan! Wat verder in Duitsland rijden ?even een nachtje door halen om naar duitsland te kunnen. helaas zo goed als niks kunnen kriijgen de 28ste dus dit is de laatste kans
Viell spass in Wuppertal mein freundMoelijke dingen om te slapenzometeen om 6uur ritje talfeuerwerk in Duitsland.
![]()