Nachtbrakerstopic 29-30 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2023. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Maar zitten er echt tussen die alle verkoopdagen slecht slapen? Ik was helemaal hyped wakker de eerste nacht, inmiddels voel ik me vooral helemaal gesloopt :)

Morgen nog 2 bestellingen afhalen. Ik heb inmiddels enorm spierpijn in mijn armen maar ook in mijn benen en billen. Ik denk dat ik die Jackhammer hou en er elke dag een blokje om mee ga, goeie work out haha

Morgen mijn dag :thumbup:
Alleen maar Orthen en Breda in de ochtend. Uurtje of wat ontkooien en met de chef rummicubben met de top 2000:biertje:

Hier gaat het al lekker los met de knallen, zie helaas weinig. Lijkt alsof mensen door het plaatselijk verbod overal maar lak aan hebben. Beloofd wat voor de 31e, nice!

Deze nog gevonden in mijn doos waar altijd van alles in blijft zitten.. Bij jullie ook zo herkenbaar dat er altijd van alles nog blijft liggen? Morgen eindelijk mijn bestelling ophalen. IMG_0409.jpg

Is wel een oud cakeje inderdaad! Ik kreeg er vorig jaar 4 bij mijn bestelling. Dat is de Dynamic Lighting.

Ook wel grappig om te zien dat er verschil was in formaat vorig jaar:
IMG_3700.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan