Nachtbrakerstopic 29-30 december 2020.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedeavond ofja goedenacht... ik kom hier maar weer eens kijke... elk jaar vele leden actief op dit topic...begrijpelijk dat er niemand op kijkt voelt gewoon 0.0 oudjaar zoas het hoort.

Heel apart inderdaad zo, ik postte het gister ook in het topic maar ook vandaag voelt gewoon zo onwerkelijk aan. Gelukkig vanmiddag een verjaardag gehad waardoor de tijd toch nog voorbij ging, anders was het een hele lange dag geworden ben ik bang.

Heel apart inderdaad zo, ik postte het gister ook in het topic maar ook vandaag voelt gewoon zo onwerkelijk aan. Gelukkig vanmiddag een verjaardag gehad waardoor de tijd toch nog voorbij ging, anders was het een hele lange dag geworden ben ik bang.
Gewoon de hele beleving ernaar toe... en toch laat ik onze dag niet zomaar voorbij gaan. Als iedereen zo denkt gaan we onze traditie wel heel makkelijk afgeven....

Ik sta in een vuurwerkwinkel. Beleving is echt totaal anders dit jaar. Relatief druk en wel wat sfeer maar die maskers nemen ook echt veel weg. Helemaal klaar met deze tijd.

Knipsel.jpg

Knipsel2.jpg

Hier maar online golf spelen tegen wat kameraden met de Top2000 op, om de tijd te doden.
Was een aanbieding op Steam. 5 euro voor het spelletje Golf with Frieds. Erg nuttige tijdbesteding. :tongue2:

Bijlagen

• Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 0
Gewoon de hele beleving ernaar toe... en toch laat ik onze dag niet zomaar voorbij gaan. Als iedereen zo denkt gaan we onze traditie wel heel makkelijk afgeven....

Ik laat de dag der dagen ook zeker niet voorbij gaan. We gaan alsnog sfeer beleven met Cat1 vuurwerk en alle andere zaken. Het beste er van maken en op naar een ontzettend goede jaarwisseling!

Ik heb vanavond samen met mijn vriendin naar Schitterend! gekeken. Toch iets met vuurwerk doen vandaag. Wat een domper..... Normaal zat ik nu tussen alle aangeschafte producten naar al het moois te kijken. Helaas......

In de avond even wat Cat 1 gestookt met een stootmaatje. Altijd lachen, maar wat mis ik de cakes en de cakeboxen zeg. Ik mis zelfs de roestige kooien en de zere vingers. Morgen maar beginnen met de projecten, is er ieder geval wat te knutselen met lont, tye rips en tape.

Lekkere foto's Jakob!

De dagen zijn niet wat, toch nog even voor de sfeer wat cat.1 afgehaald en elders een bunkertje ingelopen. Raar idee, normaal is daar een zooi mensen aan het uitpakken en inpakken, nu moest je er het licht aanzetten, niet eens aangevuld, gewoon zoals de bunker achtergelaten is in januari.

Toch merk ik dat ik er constant mee bezig ben ook, het gemis is groot, je merkt hoeveel uren er in die dagen zitten, gaat nu ineens tergend langzaam. En werken op deze dagen is hopelijk eenmalig...
Nog 2 nachtjes.... En dan gaan we meemaken hoe Nederland oud en nieuw wil vieren, benieuwd of de buren wel gewoon op straat komen met cat1.

Goedenacht, zo net even hout besteld bij de praxis:) moet natuurlijk wel ff een vuurtje kunnen bouwen de 31ste.

Tsja, ik vind de dagen ook maar wat traag voorbij gaan. Vanmiddag even wat voorbereidingen getroffen voor de restanten show (wordt best dik trouwens met 17 cakes, kometenbomben en een pijlenrekje) en wat cat 1 projectjes. Heel onwerkelijk maar toch voor de sfeer ffe met een biertje en muziek op de achtergrond ouderwets aangepakt.

Man man, Ik zou er echt heelveel voor over hebben om nog minimaal 1x oud en nieuw te vieren. Ik hoop natuurlijk nog op tientallen jaren maar met het besef van vandaag ben ik met 1x ook al blij...

Weltrusten beste medelotgenoten.

Gisteren toch maar even Baarle gedaan, maar wat is het rustig daarzo, echt bijna niemand te zien. Sfeer was voor mij helemaal weg. Gisteren avond maar besloten om een cakje af te schieten. Heerlijk was dat! En gisteren avond voelde ik weer even dat nostalgische gevoel, wat ik in geen maanden meer gevoeld heb.

Gisteren toch maar even Baarle gedaan, maar wat is het rustig daarzo, echt bijna niemand te zien. Sfeer was voor mij helemaal weg. Gisteren avond maar besloten om een cakje af te schieten. Heerlijk was dat! En gisteren avond voelde ik weer even dat nostalgische gevoel, wat ik in geen maanden meer gevoeld heb.
Ja wij ook om wat sfeer te proeven naar Salon Roger en Zena Maaseik en Maasmechelen gereden.... heeel weinig autos en tevens controle op de snelweg in nederland

Ik merk nu pas goed hoe ontzettend druk in normaal deze dagen ben, wat een tijd hou ik nu over zeg. Gister avond zelf kunnen gourmetten, grote wandeling, spelletjes met de kids kun doen. Bizar gevoel dit, vreselijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan