PSVfanatics_geleen
VWC lid
Goedeavond ofja goedenacht... ik kom hier maar weer eens kijke... elk jaar vele leden actief op dit topic...begrijpelijk dat er niemand op kijkt voelt gewoon 0.0 oudjaar zoas het hoort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon de hele beleving ernaar toe... en toch laat ik onze dag niet zomaar voorbij gaan. Als iedereen zo denkt gaan we onze traditie wel heel makkelijk afgeven....Heel apart inderdaad zo, ik postte het gister ook in het topic maar ook vandaag voelt gewoon zo onwerkelijk aan. Gelukkig vanmiddag een verjaardag gehad waardoor de tijd toch nog voorbij ging, anders was het een hele lange dag geworden ben ik bang.
Gewoon de hele beleving ernaar toe... en toch laat ik onze dag niet zomaar voorbij gaan. Als iedereen zo denkt gaan we onze traditie wel heel makkelijk afgeven....
Cat 1 of in het buitenland?
Ja wij ook om wat sfeer te proeven naar Salon Roger en Zena Maaseik en Maasmechelen gereden.... heeel weinig autos en tevens controle op de snelweg in nederlandGisteren toch maar even Baarle gedaan, maar wat is het rustig daarzo, echt bijna niemand te zien. Sfeer was voor mij helemaal weg. Gisteren avond maar besloten om een cakje af te schieten. Heerlijk was dat! En gisteren avond voelde ik weer even dat nostalgische gevoel, wat ik in geen maanden meer gevoeld heb.
Echt heel weinig hé, maare wij zijn binnendoor gegaan, daar was niks geen controleJa wij ook om wat sfeer te proeven naar Salon Roger en Zena Maaseik en Maasmechelen gereden.... heeel weinig autos en tevens controle op de snelweg in nederland