Nachtbrakerstopic 29-30 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen naar Arentz weer wish me luck

Ik moet ook terug voor mijn resterende compounds welke ze gisteren nog niet hadden hoop echt dat ze deze hebben binnengekregen vooral de Funke Chrys-Rain/Blue 100sh waar ik heel erg naar uit heb gekeken:shocked: stresss

voor iedereen die vannacht/morgen op pad gaat, veel plezier en geniet er van ! morgen de laatste paar winkels af gaan en dan is alles binnen voor dit jaar

Vandaag mooi de tijd om het 1 en ander voor elkaar te maken, bijna klaar voor de 31ste.

Vanmorgen dacht ik nog dat de tijd langzaam ging en het nog lang duurt. Later in de middag, ook ik, hellup overmorgen is het al zo ver! Iets met kruitstress

Nu maar eens proberen te pitten, afgelopen nacht ging eindelijk goed na 3 kortere nachten.

Brrrr, kruitkriebels... Gelukkig morgen nog een hele dag om te plannen, nog een laatste winkelbezoekje en dan de tassen/dozen inpakken.

In de avond m'n jas voor oudjaarsdag van zolder te halen. Borstzakken vullen met aanstekers, katoenlont, mn veiligheids bril, pyrotorches en een schaartje. In de zak rechts beneden; vingerloze handschoentjes, meer aanstekers en een aantal stukjes visco. Links m'n telefoon, rijbewijs, wat los geld en één snipper kanonslag.

Nu eerst een biertje.. :wink:

Brrrr, kruitkriebels... Gelukkig morgen nog een hele dag om te plannen, nog een laatste winkelbezoekje en dan de tassen/dozen inpakken.

In de avond m'n jas voor oudjaarsdag van zolder te halen. Borstzakken vullen met aanstekers, katoenlont, mn veiligheids bril, pyrotorches en een schaartje. In de zak rechts beneden; vingerloze handschoentjes, meer aanstekers en een aantal stukjes visco. Links m'n telefoon, rijbewijs, wat los geld en één snipper kanonslag.

Nu eerst een biertje.. :wink:

Goed idee dr handschoenen... was ze bijna vergeten

Ik wil na het zien van de filmpjes van funke kometen nog enkele pakken aanschaffen, wat een geweldige dingen. Maar daar moet ik ruim 100 km voor rijden. Morgen eerst eens bellen of ze nog op voorraad zijn.

Zo net terug van bredavuurwerk. Is dit jaar toch wel top geregeld vergeleken met vorig jaar!
Nu een paar uurtjes slapen. En morgen vroeg naar Duitsland wat Funke spul halen. :D

Top geregeld in Breda zeg, keurige communicatie en snel gewerkt. Zat kleine 10 min later weer in de auto naar huis. Ik had een roldeur bestelling omdat deze wat groter was, vriendelijke mensen en even kort praatje gemaakt. Echt top geregeld daar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan