Nachtbrakerstopic 29-30 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
de spanning zit gewoon in de Reis en alles er omheen niet zozeer in kilo,s of logestiek . tja Ben goed in mijzelf opnaaien hahahaha.

Heb ik precies hetzelfde, is hier door de 20graden binnen en dan nog koud hebben (spanning) van het ophalen, je kindjes kunnen ophalen

Heb ik precies hetzelfde, is hier door de 20graden binnen en dan nog koud hebben (spanning) van het ophalen, je kindjes kunnen ophalen
op mijn leeftijd zou dat toch iets volwassener Moeten kunnen maar dat gedoe met lontjes vuurtjes lijstjes brengt het kind in mij naar boven����

Wakker worden om 4uur terwijl je er pas om half7 uit moet, dat kan alleen rond oud en nieuw :no:

Ik ken het probleem haha

4.45 stond de wekker, echter was ik er om 3.15 uit... om dan te flippen dat VWC er uit lag... tot ongeveer 10 minuten geleden :cry:

Straks in de vroege ochtend toch nog maar even buurten, bij een lokale winkel. Heb m'n pinpas voor de zekerheid alvast maar door het toilet gespoeld. :p

05:15 stond de wekker echter om 04:00 uur al wakker en kon ook niet meer slapen dat gebeurt me normaal niet.. zometeen weer lekker op pad het laatste deel ophalen:handsup:

Mogge allemaal. Zo te zien ben ik niet de enige die geen oog heeft dicht gedaan.

Kruitstrrrresssssss!!!

4.30 al plafonddienst... gelukkig nog ff kunnen slapen... vrouwtje mag om 8u lekker gaan werken, ik vermaak me wel in Duitsland.

Uurtje of 5 geslapen 8 uur weer paraat om iedereen te voorzien van mooi vuurwerk..
Mooi om in een vuurwerkwinkel te werken deze dagen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan