Nachtbrakerstopic 29-30 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2018. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Zal vannacht wel drama worden met slapen, moet naar Zutphen hopelijk beter geregeld morgen!

Echt drie dagen amper geslapen en stress koppijn niet normaal. Vandaag rond 16:00 rust genomen en de boel verdeelt naar buren toe. Ik kijk er dit keer zo extreem naar uit! Het opbouwen van de show en dromen als ene gek of alles wel goed komt.

Morgen nog naar een 6-tal winkels voor speciale producten. Ook Zutphen krijgt een bezoekje. Hoop dat ze dan wel de boel op voorraad en op de rit hebben.

Oooohhhhhh wat een ontspanning nu mijn huisje weer schoon is. Koppijn is direct weg daarna..... Wat een heerlijk gevoel als de intense spanning even voorbij is. Lekker slapen vannacht en dan morgen lekker genieten van de laatste dag voordat het gekkenhuis gaat worden.

Morgenvroeg de bestellingen ophalen bij de Rijswijkse en De Carlton. Daarna naar het werk. Morgen een afspraak in Enschede, rij er samen met een collega naar toe. Hij had het er al over om na de afspraak dan nog ff over de grens wat mee te pakken. Nou als we daar toch in de buurt zijn.. Veel plezier iedereen!

Morgen de volgende winkels langs:

Vuurwerk Leerdam voor wat kleinspul van voornamelijk GBV-Weco.
Vuurwerkwereld het Westen ook in Leerdam waar we een kartonnetje singleshots ophalen en ook 12 pakken (Asian) Thunder Rockets. Plus ook wat ander kleinspul van GBV-Weco.
Tenslotte nog naar Vuurwerk Veen om 5x Ball Python, 1x Whacky Whistler en een pakket Light Year pijlen op te halen plus de viermaal bijbehorende 100k rol. Omdat deze winkel 3 verschillende importeurs voert vrees ik niet dat ik geen 100k uitgeleverd kan krijgen. Stiekem hoop ik zelfs dat ze de Red Dragons vervangen door die van Cafferata. Enfin best lang verhaaltje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan