Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook weer terug..
Bekijk bijlage 26477Bekijk bijlage 26478Bekijk bijlage 26479
Nu eerst maar een biertje, ik denk dat ik zo nog wel even ga slapen.
7:00 vertrek richting Duitsland.
Nog lang niet alles.. Kwam maar geen eind aan. Was echt blij dat t ophield met dozen op de balie zetten zonet![]()
Nog lang niet alles.. Kwam maar geen eind aan. Was echt blij dat t ophield met dozen op de balie zetten zonet![]()
Alleen niet zo gezellig zo in je eentje.. maar anders had het natuurlijk niet gepast!
Na een uur slapeloos in mijn bed te liggen rollen toch maar ff het forum op.
Nu ik er toch ben heb ik de volgende vraag.
Wat moet ik met al die kooien van mijn boxen? Gewoon bij het grofvuil doen?
Babypijl project van maken o.i.d. ?![]()
Ik vindt het vaak heerlijk om lekker door de provincie te touren met een muziekje op, zonder met iemand rekening te moeten houden. Ik vermaak me dan altijd wel, dus wat dat betreft geen probleem. Moet zeggen dat ik nog wel even heb getwijfeld iemand mee te vragen, achteraf maar goed dat ik dat niet gedaan heb want dan had die met de eerste trein terug gekund![]()
Haha ja ik vind het zelf ook nooit zo erg hoor maar als je dan een rit van minimaal een uur heen en een uur terug moet maken dan is het wel gezelliger om iemand mee te nemen. Op de heen weg nog ff een burgertje gehaald om m'n maat ook nog z'n zin te geven die zelf niks met vuurwerk heeft.![]()