Nachtbrakerstopic 28-29 december

Morge. Onderweg naar Duitsland. Terug Uitladen , dan naar Almelo(2 adressen), terug uitladen. Door naar Fleringen voor het laatste. Pff Is wel vroeg, gaap gaap. Moet er wat voor over hebben.......

Dit jaar weer vroeg naar de vuurwerkwinkel. Alleen dit jaar om het zelf te verkopen :) vanavond mn eigen spul halen

Eerste bestelling opgehaald :)
hvnt3q.jpg

Zometeen eerst vulcan prijsje oppikken, dan een rondje. Eindhoven, Veldhoven, prijs ophalen bij vuurwerk Breda, capella en nog een of twee :p
Ben pas laat terug, maar het zal het waard zijn!

hallo freaks,
ik ga ook dadelijk mijn bestelling ophalen maar heb graag nog een doorlontbak bij mn collectie.
weet iemand nog winkels waar je de laatste dag (31 december) nog voor spotprijsjes een doorlontbak kunt kopen of winkels die in ieder geval acties hebben de laatste dag?
ik hoor het graag.
gr

hallo freaks,
ik ga ook dadelijk mijn bestelling ophalen maar heb graag nog een doorlontbak bij mn collectie.
weet iemand nog winkels waar je de laatste dag (31 december) nog voor spotprijsjes een doorlontbak kunt kopen of winkels die in ieder geval acties hebben de laatste dag?
ik hoor het graag.
gr

ik weet niet waar je woont, maar bij de Vuurwerkdiscount hebben ze op dit moment een doorlontbak in de uitverkoop staan

ik weet niet waar je woont, maar bij de Vuurwerkdiscount hebben ze op dit moment een doorlontbak in de uitverkoop staan

ik kom uit de buurt van roosendaal, dus dat zit er helaas niet in. maar wellicht zijn er ook vuurwerkwinkels met acties hier in de regio te vinden ;)

Om 1 uur ook even langs 3 winkels. Alleen de inkt van de printer is leeg haha :p
Hopelijk is het ook goed als ik het mailtje via de telefoon laat zien.

Back
Bovenaan