Nachtbrakerstopic 28-29 december

Ernstige paniek hier. Voorhoofdholte en bijholte onsteking.... 7 dagen antibiotica.

Met 3 dagen werken in een vuurwerkwinkel en de dag der dagen in zicht kan de timing niet beroerder.

Niet nachtbraken vannacht maar hup hup naar bed.

:cry: :cry: :cry:

Pff, waarom moet mijn dochtertje van 2 uitgerekend nu besluiten om elke dag van 20.00-23.00 te krijsen in bed:(
Daarnaast houdt ze zo ook haar tweeling broertje wakker, dus het is dikke pret hier :(

Ernstige paniek hier. Voorhoofdholte en bijholte onsteking.... 7 dagen antibiotica.

Met 3 dagen werken in een vuurwerkwinkel en de dag der dagen in zicht kan de timing niet beroerder.

Niet nachtbraken vannacht maar hup hup naar bed.

:cry: :cry: :cry:

Ook bij mij lichtelijke paniek eigelijk al hele maand al kwaken 1 week goed ziek geweest weekje rust begon weer te hoesten kertavobd 1ste 2de kersdag goed ziek dikke keel etc.
Nu voel ik me wel wat beter maar dat hoesten en benauwde houden aan de doktor heb pas de 30ste een plek.
Overigens wel een extre event king crown besteld om mezelf een hard onder de riem te steken.
Ziek zijn doe ik verder op 1 januarie haha.
Ben alleen bang met de kruitdampen dat het hoesten flink tekeer gaat

Pff, waarom moet mijn dochtertje van 2 uitgerekend nu besluiten om elke dag van 20.00-23.00 te krijsen in bed:(
Daarnaast houdt ze zo ook haar tweeling broertje wakker, dus het is dikke pret hier :(

Die kleine van mij kan sinds een week doorslapen heerlijk:p

Back
Bovenaan