Nachtbrakerstopic 28-29 december

Wakker, kijk naar buiten en zie dat het glad is...
Loop naar buiten en het is echt een laag ijs op de straat... spekglad!
Hier word ik niet vrolijk van.

Morgahh!
Ben nu toch benieuwd naar de collectie fotos!
Zelf haal ik het morgen op!
Zal na het werk denk ik wel even naar een vuurwerkwinkel gaan om even de sferen te proeven! Heerlijk

Niks zo fijn als vanmorgen wakker worden met alles onder de sneeuw.
Nu even een kop koffie en dan gaan we eens op pat. Zin in!!

Niks zo fijn als vanmorgen wakker worden met alles onder de sneeuw.
Nu even een kop koffie en dan gaan we eens op pat. Zin in!!

Goedemorgen stookmaat! Heb ook een klein uurtje slaap achter de rug, stijf van de energydrank. En zo misselijk als de pest van de jagerbombs! Tot over 5 minuten dan begint onze roadtrip! :D

Ben ook al weer een tijdje wakker! Ga zo ook maar eens mijn bestellinkje ophalen! Staat om 7 uur klaar als het goed is :)

Eerste bestelling van vandaag opgehaald bij Haokan Pijnacker, over een half uur naar de Rijswijkse vuurwerkhal

Bijlagen

• foto (1).jpg
    foto (1).jpg
    149,2 KB · Weergaven: 1
Mooi spul Codor ! Vond de fonteinen/mines van marijn erg bizar !
Helaas moet ik nog een hele dag werken en kan ik pas om 16:30 naar huis om vervolgens het zena spulletje op te halen :'(

Mooi spul Codor ! Vond de fonteinen/mines van marijn erg bizar !
Helaas moet ik nog een hele dag werken en kan ik pas om 16:30 naar huis om vervolgens het zena spulletje op te halen :'(

Ja zag ze laats op een video, heb normaal niks van marijn, maar deze wilde ik toch wel even in het echt meemaken :cool:

Nou amper geslapen, en zometeen dan maar de deur uit en alles ophalen. Alhoewel ik vanmiddag en vanavond nogmaals een deel mag ophalen. Ag heb er zin in

Back
Bovenaan