Nachtbrakerstopic 28-29 december

Ik heb net de grootste verassing ooit van me vriendin gehad. Ze zij dat het nog een kerstcadeautje was voor me. Ik had dit dus echt totaal niet van haar verwacht. Het wat gewoon een blaadje met een bestel lijst van vuurwerk... Ik heb gewoon vuurwerk gekregen van me vriendin... Beste cadeautje ooit voor kerst. Ze heeft alles zelf uitgezocht, ze heeft totaal geen kennis van vuurwerk en ik vind toch dat ze goede keuzes heeft gemaakt. De lijst bedroeg de volgende cakes:

Diva
Splitonium
Phenomenon
Momentum (gratis cake)

Ik kan het om half 1 ophalen vanmiddag.
Have a great day people!

Heren succes vandaag. Zullen we nodig hebben om de stress een beetje van je af te schudden.
Wat is dat toch dat onrustige vanaf vandaag.:D

Zo, stond om 4;40 naast mn bed om vroeg naar de Aldi te gaan! Was spekglad vanmorgen, aangezien er nog een laagje sneeuw was gevallen hier. Afijn, om 5;45 bij de Aldi aangekomen was het vrij rustig, man of 30 voor ons en nadat we om 6;00 binnen stonden stonden we om 6;20 alweer buiten! Ze hadden wel stress met het aanslepen van de Reno's, gek als je er 36 moet hebben!:bonk:. Om 10 uur vertrekken ri Kuiper om daar om half 12 te zijn en de grootste bestelling af te halen. Zin an!

Vanochtend bij Herwijnen in Zoetermeer geweest en daarna bij HAOKAN in Pijnacker.

Straks naar de Rijswijkse vuurwerkhal voor me prijs! en vanavond naar de vuurwerkdumper Leiderdorp.

Zo 3 winkels gehad, nog 1 te gaan voor de black cobra 120 :)

Bijlagen

• foto.jpg
    foto.jpg
    248,4 KB · Weergaven: 0
Zo de ritjes zijn gedaan. Nu ff slapen en daarna werken. Morgen nog 2x sirius halen, kon ik helaas niet zoals afgesproken vandaag ophalen. Logistieke redenen. Dan maar morgen:)

Collectie tot nu toe
image.jpg

Back
Bovenaan