Nachtbrakerstopic 28-29 december

Zo, het eerste is binnen! Helaas gaat de wekker over minder dan 5 uurtjes al weer. Maarja, je moet er wat voor over hebben :)

Morgen direct een Cruel Traction scoren, damn wat een zieke doos.
Later misschien nog een boxen van Rubro en Royal vuurwerk.
Iemand nog tips? Denk aan 4 seasons, phantom en wonderful world.

Zo eerste 2 bestellingen zijn binnen, o.a. de Profi Final van Cafferata bij VWL Steenbergen.
Zat bij Bredavuurwerk nog soort van vast met mijn auto in de sneeuw, gelukkig eruit geduwd door 3 aardige mensen :D

Ik ben nog druk met alle lijsten op te zoeken en afhaaltijden te checken, nog best veel werk en nu hopen dat mijn printer het morgen doet :)

Morgen direct een Cruel Traction scoren, damn wat een zieke doos.
Later misschien nog een boxen van Rubro en Royal vuurwerk.
Iemand nog tips? Denk aan 4 seasons, phantom en wonderful world.

qua doorlont bakken is de 4 seasons zeker een lekkere rambak, Starpalm en 6 elements zijn ook toppertjes. mits ze voor een goede prijs worden aangeboden. heb ze alle 3 een of meerdere keren gehad. (dit jaar 6 elements voor 3e keer op rij, samen met immortal gold voor het eerst en de starpalm voor de 2e keer besteld :))
Celebration van Royal is ook een hele mooie box dus die zit weer in de collectie! als je m kan bemachtigen dan is de golden power van royal ook een heel mooi alternatief, die deed niet onder voor de rubro blokjes.

Zo, net terug van groningen, al mijn vuurwerk is binnen.
Dadelijk even de auto leegruimen, en daarna slapen

Had het niet verwacht, maar deze jongen is ook gewoon wakker na 5 uurtjes slapen :shocked:. Hoef pas over 4 uur weg, maar de kruitstress zit er goed in dit jaar!

Back
Bovenaan