Nachtbrakerstopic 28-29 december

haha hier het zelfde mag maar 200 a 250 euro kopen maar is 1075 euro. zeg gewoon dat alles 250 euro koste geloof ze wel :)

Haha, elk jaar vertellen dat je weer de 100e klant bent is ook zo ongeloofwaardig hé! :D Hier geloven ze ook alles hoor! Wij hadden vorig jaar 500 euro aan vuurwerk gewonnen en hadden zelf 400 er nog bij! Had gezegd dat bijna alles van die 500 euro gewonnen vuurwerk was, dus was allemaal geen probleem! :)

Dit jaar niet zo veel problemen mee, want heb maar 5 cakes besteld, aangezien mijn budget helemaal naar de ..... is!

Ik kan me er altijd zo aan ergeren dat mijn familie elk jaar zo zit te zeiken over dat vuurwerk terwijl ik er zelf voor heb gewerkt en ik juist weer vind dat zij enorm veel geld verspillen. Zo geeft mijn zus meer dan 300 euro pm uit aan haar paard etc. Bovendien is het maar eens per jaar en vind ik 300-400 euro nog wel meevallen...is maar 1.5 maandloon van mijn bijbaan:D

Verdomme. De griep te pakken. Hopen dat het over is voor oud en nieuw. En anders gewoon met koppijn buiten staan. Niks pakt me die ene dag af.

Pfoee, staat hier in het dorp iemand shells te schieten, begint nu toch wel erg te kriebelen. Jammere is dat ik ze steeds net mis xD

nog slechts een paar uur en ik stap in de auto naar Orthen voor de grootste bestelling
Daarna zijn vuurwerkmania den bosch, vuurwerkleerdam , vuurwerkbrinkman , boogerd sliedrecht en de intratuin sliedrecht aan de beurt! en dan lekker shoppen bij de lokale winkels voor wat extratjes :)

Heb net 60 uur gewerkt in 4 dagen maar zit vol energie.
Het is weer zover!

Hahaha, de vuurwerkfunctie van de camera op mijn mobiel eventjes getest. Best grappig.
Dan morgen de bestellingen ophalen in middag, ochtend en avond ;)

pijl.jpg

morgen naar van oosterhout vuurwerk winkel hier in het dorp heb via facebook een gratis pijlenpakket ter waarde van 35 euro gewonnen:D. En ik denk dat ik het niet kan laten om nog wat asian thunders en klein spul mee te nemen

Back
Bovenaan