Nachtbrakerstopic 28-29 december

Inderdaad, 5 folders halen, 3 voor klad, 1 voor definitief en 1 voor archief. :p

En hoe vet was dat, eerste bestelling plaatsen in de winkel, gewoon afhaalbewijs nummer 1 krijgen, kicke!

En vanaf oktober al langs de winkels gaan en vragen of ze folders hebben. elke dag uit school langs de winkels rijden en toch ff in de etalages kijken wat ze hebben

Hahah ja het gevoel van niet genoeg hebben is zo herkenbaar. Gevoel van gizmo kan ik me niet voorstellen, dan moet ik wel zo bizar veel hebben dat het gewoon praktisch niet haalbaar is om binnen 8 uur te stoken.

Nog een uurtje en dan ben ik,bij de winkel.

En vanaf oktober al langs de winkels gaan en vragen of ze folders hebben. elke dag uit school langs de winkels rijden en toch ff in de etalages kijken wat ze hebben

Inderdaad, en alleen al de kriebels hebben als ze de etalage leeg maakten terwijl het vullen nog 2-3 weken zou duren... :wink:
Mooie tijden, en die zijn er nog wel bij mijn neefje bijvoorbeeld, gelukkig maar! Maar soms verlang je er zelf wel naar terug.

daarom vind ik het ook ***** dat ze de tijden hebben veranderd,niet zo zeer voor mijn zelf,maar puur voor de jongste generatie die net beginnen met vuurwerk. met je zakje vol rotjes de hele dag stoken is er helaas voor die gasten niet meer bij,en dat vind ik best wel triest

Zo, vandaag nog een pakje pijlen en 3 cakes gehaald, alles van op mijn lijstje ligt nu netjes te wachten op mijn zolder. Altijd leuk als je alles in huis hebt.(tenzij ik toch nog iets haal in die laatste dagen).Nu hopen op mooi weer op de nacht der nachten en .....kabaammm

daarom vind ik het ook ***** dat ze de tijden hebben veranderd,niet zo zeer voor mijn zelf,maar puur voor de jongste generatie die net beginnen met vuurwerk. met je zakje vol rotjes de hele dag stoken is er helaas voor die gasten niet meer bij,en dat vind ik best wel triest

Wat je niet kent of weet mis je niet.

Ja het is zonde. Heerlijk de hele dag door het dorp rondstruinen beetje knallers afsteken, grondbloemen stoken en romeinse kaarsen in de grond proppen. Maar de nieuwe tijden gaat ook zeker mooie momenten geven, denk aan een openingsproject met een zooi aan cakes, meer siervuurwerk en voor mij als pijlenliefhebber de hele avond pijlen stoken :)

Vroeger me moeder vragen.. mam, kan je even langs de halfords of de plaatstelijke vuurwerkwinkel hier. Was er toen nog meer 1. Daarna kwam de halfords.... inderdaad 2 foldertjes meenemen. 1 definitief en 1 voor archief. En heb ze nu nog steeds!

Zoals gezegt, mooie tijden!

Strakke planning morgen, tussen 11:00-12:00 royal boxen ophalen, thuis droppen, dan tussen 12:00-13:00 Rubro boxen halen, 13:00-13:15 langs de Zena en dan ergens tussen 13:15 en 18:00 nog ff ergens anders Tante rickie's kruittuintje ophalen want die is in de omgeving plat uitverkocht

Jaar is toch wel weer snel omgegaan eigenlijk.. hoogte en diepte punten... morgen lekker alles ophalen en paar dagen genieten. Besef nog niet echt dat het al zover is, maar dat komt morgen wel hehe... straks wel gewoon slapen. Vroeger was ik heel de nacht online :p

Morgenvroeg om 10 uur langs zena om alles op te halen. Dinsdag in Duitsland nog even een paar dingetjes voor in de avond halen.
Net pas tegen mijn moeder gezegd dat ik morgenvroeg de auto nodig heb om mijn vuurwerkbestelling op te halen, en toen zei ze: 'je gaat toch niet meer dan 50 euro verspillen aan dat vuurwerk?'. In mezelf toen even nagedacht hoe ik dan ga zeggen dat die 300 euro aan vuurwerk die morgen in de garage staat maar zo`n 50-60 euro heeft gekost:p

Morgenvroeg om 10 uur langs zena om alles op te halen. Dinsdag in Duitsland nog even een paar dingetjes voor in de avond halen.
Net pas tegen mijn moeder gezegd dat ik morgenvroeg de auto nodig heb om mijn vuurwerkbestelling op te halen, en toen zei ze: 'je gaat toch niet meer dan 50 euro verspillen aan dat vuurwerk?'. In mezelf toen even nagedacht hoe ik dan ga zeggen dat die 300 euro aan vuurwerk die morgen in de garage staat maar zo`n 50-60 euro heeft gekost:p

haha hier het zelfde mag maar 200 a 250 euro kopen maar is 1075 euro. zeg gewoon dat alles 250 euro koste geloof ze wel :)

Back
Bovenaan