Nachtbrakerstopic 28-29 december

Morgenochtend rond een uur of 9 eerst onze bestelling ophalen in IJsselmuiden, dan door naar Gronau in Duitsland om in alle rust een aantal supermarktjes te bezoeken en daarna nog langs Almelo, Nijverdal en Wapenveld om bestellingen op te halen. Hopen dat alles in de kofferbak past (ik denk het niet).
Ik heb er zin in! :D

Morgenochtend tussen 8.00 en 9.00 uur naar Katan Zutphen om mijn Cruel Traction op te halen en nog wat klein spul, om 12.00 uur naar Zena Delft voor een aantal cakes. En dan dinsdag weer twee ritjes voor de boeg :)

Ben benieuwd naar alle foto's, toch één van de leukste topics voor de jaarwisseling.

Morgenochtend rond een uur of 9 eerst onze bestelling ophalen in IJsselmuiden, dan door naar Gronau in Duitsland om in alle rust een aantal supermarktjes te bezoeken en daarna nog langs Almelo, Nijverdal en Wapenveld om bestellingen op te halen. Hopen dat alles in de kofferbak past (ik denk het niet).
Ik heb er zin in! :D

Bij vwdiscount Almelo? ;)

Toch wel raar alles geplant voorbereid besteld maar een oud en nieuw gevoel heb ik niet e ht maar haf ik ookniet bij de kerst.
Morgen hele dag rijden maar zenuwen nee totaal niet.
Vorigjaar om 00 00 zenuwen om me eerste kaarton bij kartonvoordeel tehalen nu morgen vroeg op pad.
Komt het door de drukte soms 7 dagen werken komt het door het weer komt het door die stinkzwam bonte ik weet het niet.
Voor mij is het eigelijk wel klaar 10uur is al afgepakt.
Nu deze jaarwisseling denk ik ja dit kan serieus de laatste zijn.
Maar zenuwen heb ik niet.

zo vanavond vroeg op bed. Morgen om iets voor 6 in de auto en dan op weg. Als ik zin heb ga ik wel een filmpje maken met de telefoon. Ben een hark in videobewerking, maargoed eens moet de eerste keer zijn.
Lopik, rijswijk, eemnes, huizen. Lekker tuffen en prijsje ophalen en gewoon lekker kijken.
heb er zin in.
greetzz

Keertje geen nachtelijke afhaaltijd voor mij hehe, morgenochtend rustig eens op pad.
Ben er niet zo mee bezig, heel maf gevoel, maar dat komt vast wel weer morgen. :wink:

Iedereen veel plezier gewenst!

Morgenmiddag naar Auto Ypenburg wat losse dingen halen en tussen 1300 en 1500 bij Binckhorst vuurwerk mijn bestelling halen :D

Back
Bovenaan