Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

Niks bijzonders hoor, enkel een feestfabriek 2.0. Heb toch niet veel op te halen dit jaar dus 1 lange treinreis leek me prima. Maar goed ze hadden m niet en we werden het niet eens over een vervanger, dus ja

Hebben ze 'm helemaal niet? Want ik moet vanavond daar heen, alleen voor 2x de Feestfrabriek 2.0..

Hebben ze 'm helemaal niet? Want ik moet vanavond daar heen, alleen voor 2x de Feestfrabriek 2.0..
Ze zeiden tegen mij “dat ie niet binnen gekomen is”. Lijkt me sterk met restvoorraad maar goed. Ik zou ze ff contacten als je ook speciaal daarvoor gaat

Ze zeiden tegen mij “dat ie niet binnen gekomen is”. Lijkt me sterk met restvoorraad maar goed. Ik zou ze ff contacten als je ook speciaal daarvoor gaat

Thanks! Balen voor jou / ons. Slordig dat ze dan ook niet even een bericht sturen. Ik moet inderdaad anderhalfuurtje rijden. Zal ze even bellen.

Feestfabriek 2.0 is het zelfde als de Crackle King en die kwam niet binnen, dat zal denk ik de reden zijn. Wel jammer dat ze dat natuurlijk niet even van te voren doorgeven...

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad matig. Zeker als dat het enige is wat je besteld hebt.

Ik heb wel alles gehad bij steenbergen en ook prima geholpen

Feeatfabriek 2.0 is het zelfde als de Crackle King en die kwam niet binnen, dat zal denk ik de reden zijn. Wel jammer dat ze dat natuurlijk niet even van te voren doorgeven...
Ik had ook feestfabriek besteld maar toen ik hoorde dat FWS te laat kwam was de kans groot dat feestfabriek daarbij zou zitten (zelfde fabriek). En dat was zo, dus heb 3 weken geleden een mail gestuurd en kreeg een vervanger aangeboden maar toch gekozen voor geld terug.

Back
Bovenaan