Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind dit wel een mooie foto reeks hahaha mooi manGa een nieuwe auto kopen want m'n Jeep is te klein. Pas bij thuiskomst foto's genomen en een keer hard moeten remmen dus ligt niet helemaal netjes meer
Bekijk bijlage 1823320
Bekijk bijlage 1823321

Mooi spul gozer!Ik ben geen nachtbraker, ook ben ik niet zo heel goed in muurtjes bouwen. (eerste keer)
Ik ben meer een vloerenlegger (zie foto's) haha, lekker breed uitgestald ipv de hoogte in.
Heb geen kofferbak foto van de laatste rit gemaakt omdat ik daar eigenlijk boos/teleurgesteld weg ben gegaan.
Wel trots op mijn tetris skills!
Vind de foto's van de opslag en die zien 'groeien' wel erg leuk.
Op naar dag afhaal dag twee!
Hier deel één:
Bekijk bijlage 1823328
Bekijk bijlage 1823329Bekijk bijlage 1823330Bekijk bijlage 1823331Bekijk bijlage 1823332Bekijk bijlage 1823333
Mooi spul gozer!
Lekker bezig daar in het haagsefijne jaarwisseling man gr uit utreg
![]()
Ja toch keurig 24,7kg kilo!Ga een nieuwe auto kopen want m'n Jeep is te klein. Pas bij thuiskomst foto's genomen en een keer hard moeten remmen dus ligt niet helemaal netjes meer
Bekijk bijlage 1823320
Bekijk bijlage 1823321
Heerlijke foto's, keep 'em coming!!

Talfeuerwerk in Witten. Goed geregeld altijd. Mooi assortiment en je krijgt wat je hebt besteld. Veel Duitsers en ook altijd wel wat Nederlanders.Mooie winkel!! Waar is dit @FAAI
Thnx!! Staat opgeslagenTalfeuerwerk in Witten. Goed geregeld altijd. Mooi assortiment en je krijgt wat je hebt besteld. Veel Duitsers en ook altijd wel wat Nederlanders.