Gefeliciteerd Johan!Vanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd Johan!Vanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Strijd is nog niet gestreden vriendMan man wat leeft vuurwerk in NL momenteel. Niet normaal....
En dat pakken ze dus van ons af....![]()
Man man wat leeft vuurwerk in NL momenteel. Niet normaal....
En dat pakken ze dus van ons af....![]()
Mid-life? Of ben je nog niet op die leeftijd?Lijk weer een puber. Kan gewoon keer op keer niet in slaapvallen
Hier al heel de avond rustig op enkele keren wat cat 1 na. 2 weken geleden ging het hier rondom wel goed los.Lijkt wel of de eerste ophaaldag geweest is hier. Man wat gaat er veel de lucht in
Gefeliciteerd @Pyroguy ! Een van de mooiste dingen die je kan overkomen al zul je de komende tijd genoeg tijd hebben om de nachtbrakers topics te vullenVanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!

Huh volwassenen? Ik zeg altijd "ouder worden is onvermijdelijk en volwassen worden is optioneel".Ik vind dit zo mooi, zoveel 'volwassenen' hier die gewoon als een kind weer zo zenuwachtig worden, moeilijk slapen, gek in de kop, prachtig.
Echt hé. GeweldigIk vind dit zo mooi, zoveel 'volwassenen' hier die gewoon als een kind weer zo zenuwachtig worden, moeilijk slapen, gek in de kop, prachtig.
Als je in buurt van Hoofddorp komt heb ik er wel een paar voor jeStraks bedje opzoeken. Morgen 6 uur wakker worden, eerst langs een winkel om hopelijk wat hollenfeuers te scoren. Erna sporten en werken. Werk tot 12 en erna op pad. Zin in!
Zoals het hoort. Er wordt veel te veel genormaliseerd om je emoties niet te voelen, dit is toch geweldig gewoon. Een ander wordt weer blij van shoppen en weer een ander van een drag queen race. Leef en laat leven, enjoy!Ik vind dit zo mooi, zoveel 'volwassenen' hier die gewoon als een kind weer zo zenuwachtig worden, moeilijk slapen, gek in de kop, prachtig.
Ik vind dit zo mooi, zoveel 'volwassenen' hier die gewoon als een kind weer zo zenuwachtig worden, moeilijk slapen, gek in de kop, prachtig.
Vanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Die show gaat niet door!…Hier eerst een Dream show in Rhede en daarna VWPD! Echt zin in jongens! Geniet er allemaal met volle teugen van!