Nachtbrakerstopic 28-29 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vraag die je niet mag stellen. Wie heeft er al wat afgestoken? Zelf doe ik dat alleen op de toegestane tijden, maar het weer ik nu zo goed dat er in de buurt flink wat is gestookt

Heb wel een beetje een dubbel gevoel altijd als ik die enorme berg vuurwerk zie wanneer ik alle bestellingen heb opgehaald. Aan de ene kant blijheid en zin om alles af te steken. Aan de andere kant een soort gevoel van twijfel/spijt? Als in: was het nou echt nodig om zoveel te kopen? Had het niet wat minder gekund

Meer mensen die hier last van hebben?

Wat een dag, 3 winkels, 750km gereden in totaal, dat moet beter kunnen volgend jaar😂

Compounds inmiddels ontkooid en verbonden, nu maar eens ff goed slapen.

Heb wel een beetje een dubbel gevoel altijd als ik die enorme berg vuurwerk zie wanneer ik alle bestellingen heb opgehaald. Aan de ene kant blijheid en zin om alles af te steken. Aan de andere kant een soort gevoel van twijfel/spijt? Als in: was het nou echt nodig om zoveel te kopen? Had het niet wat minder gekund

Meer mensen die hier last van hebben?
Ik denk altijd heb ik wel genoeg ? Spijt nee een hobby kost geld, zolang ik er maar plezier uit haal !

Ik denk altijd heb ik wel genoeg ? Spijt nee een hobby kost geld, zolang ik er maar plezier uit haal !
'Heb ik wel genoeg' denk ik altijd van tevoren, op een opgesomd lijstje lijkt het altijd toch minder dan het daadwerkelijk is. Maar spijt is ook een groot woord hoor, dat is zeker niet het geval. Meer het idee van, was zoveel wel nodig?
Moet ook zeggen dat een licht gepikeerde vriendin ook niet helpt hoor, die dan nog even extra benadrukt voor hoeveel geld het wel niet is...😅

De lijst oogt altijd langer dan dat de stapel hoog is.
het is nooit genoeg, maar moet wel beperkt worden met budget, opslag en gewoon tijd.

zult maar net zien dat het echt extreem slecht weer is, wat doe je er dan mee.

'Heb ik wel genoeg' denk ik altijd van tevoren, op een opgesomd lijstje lijkt het altijd toch minder dan het daadwerkelijk is. Maar spijt is ook een groot woord hoor, dat is zeker niet het geval. Meer het idee van, was zoveel wel nodig?
Moet ook zeggen dat een licht gepikeerde vriendin ook niet helpt hoor, die dan nog even extra benadrukt voor hoeveel geld het wel niet is...😅
Ja dat gepikeerd zijn kunnen de vrouwtjes lang volhouden.......

En weer wat uurtjes dichter bij dinsdag!
Mooie kofferbakfoto's zie ik overal voorbij komen. Heerlijk! Gisteravond wat potten in de buurt af zien en horen gaan. Het sfeertje zit er in.

Tijd om alle kerstspullen weer weg te halen!

Kon het gisteren om 11:30 niet meer houden om toch even sfeer te gaan proeven bij de Lidl en Aldi in Goch.
Dat leverde uiteindelijk een kofferbakje op met 24,93 kg (brutogewicht alle doosjes tezamen). Geen controles gezien bij Gennep. Nico Feuerwerk heeft dit jaar ook NL gebruiksaanwijzingen op de omdoos gedrukt.

20241228_141220.jpg

Laatst bewerkt:

Meer mensen die hier last van hebben
Nou om eerlijk te zijn, is dit een jaarlijks terugkerend patroon.. de oververmoeidheid, de reacties uit de omgeving spelen ook een rol.
Maar op de een of andere manier leer ik er maar niet van en is het elk jaar bijna hetzelfde :p
Aan de andere kant is het “ff doorbikkelen” deze dagen en uiteindelijk komt het genieten wel!

En weer wat uurtjes dichter bij dinsdag!
Mooie kofferbakfoto's zie ik overal voorbij komen. Heerlijk! Gisteravond wat potten in de buurt af zien en horen gaan. Het sfeertje zit er in.

Tijd om alle kerstspullen weer weg te halen!
Heb hier ook het kerst dorp gister opgeruimd en het verlichte rendier in de tuin weer binnen gehaald 🤪

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan