vurigventje
VWC lid
Toevallig bij een zaak rondom Rotterdam geweest voor die draaizonnetjes?Allemaal grond- en siervuurwerk! Want wie het kleine niet eert..
Bekijk bijlage 1806490
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig bij een zaak rondom Rotterdam geweest voor die draaizonnetjes?Allemaal grond- en siervuurwerk! Want wie het kleine niet eert..
Bekijk bijlage 1806490
Heel toevallig wel! 7kamp aanvang van de middag!Toevallig bij een zaak rondom Rotterdam geweest voor die draaizonnetjes?
Dit lijkt me inderdaad het alle beste, of iedereen het daar mee eens is is een tweedeneem ze gewoon mee en maak er een dagje uit van en aan het einde van de dag met z'n allen nog even langs De Kuip rijden haha
Ik heb 2 setjes in Leeuwarden gehaald.Toevallig bij een zaak rondom Rotterdam geweest voor die draaizonnetjes?
Ik denk altijd heb ik wel genoeg ? Spijt nee een hobby kost geld, zolang ik er maar plezier uit haal !Heb wel een beetje een dubbel gevoel altijd als ik die enorme berg vuurwerk zie wanneer ik alle bestellingen heb opgehaald. Aan de ene kant blijheid en zin om alles af te steken. Aan de andere kant een soort gevoel van twijfel/spijt? Als in: was het nou echt nodig om zoveel te kopen? Had het niet wat minder gekund
Meer mensen die hier last van hebben?
Kon hiet in de buurt alsnog drie CR Piranhas krijgen. Dus besteld.
Wie gaat er nog bijbestellen?
'Heb ik wel genoeg' denk ik altijd van tevoren, op een opgesomd lijstje lijkt het altijd toch minder dan het daadwerkelijk is. Maar spijt is ook een groot woord hoor, dat is zeker niet het geval. Meer het idee van, was zoveel wel nodig?Ik denk altijd heb ik wel genoeg ? Spijt nee een hobby kost geld, zolang ik er maar plezier uit haal !
Ja dat gepikeerd zijn kunnen de vrouwtjes lang volhouden.......'Heb ik wel genoeg' denk ik altijd van tevoren, op een opgesomd lijstje lijkt het altijd toch minder dan het daadwerkelijk is. Maar spijt is ook een groot woord hoor, dat is zeker niet het geval. Meer het idee van, was zoveel wel nodig?
Moet ook zeggen dat een licht gepikeerde vriendin ook niet helpt hoor, die dan nog even extra benadrukt voor hoeveel geld het wel niet is...![]()
Nou om eerlijk te zijn, is dit een jaarlijks terugkerend patroon.. de oververmoeidheid, de reacties uit de omgeving spelen ook een rol.Heb wel een beetje een dubbel gevoel altijd als ik die enorme berg vuurwerk zie wanneer ik alle bestellingen heb opgehaald. Aan de ene kant blijheid en zin om alles af te steken. Aan de andere kant een soort gevoel van twijfel/spijt? Als in: was het nou echt nodig om zoveel te kopen? Had het niet wat minder gekund
Meer mensen die hier last van hebben
Heb hier ook het kerst dorp gister opgeruimd en het verlichte rendier in de tuin weer binnen gehaaldEn weer wat uurtjes dichter bij dinsdag!
Mooie kofferbakfoto's zie ik overal voorbij komen. Heerlijk! Gisteravond wat potten in de buurt af zien en horen gaan. Het sfeertje zit er in.
Tijd om alle kerstspullen weer weg te halen!