Nachtbrakerstopic 28-29 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak me zorgen om een vervanger van de (enige 100sh 30mm die ik dit jaar haal) 1.2 BIG Box.. ik wil die winkel eigenlijk niet uitlopen zonder een 30mm 100 shot blok. Schijnt dat je daar wat uit kan zoeken voor dezelfde prijs, maarja de prijs is nu veel hoger dan een maand geleden....

Hebben jullie tips?

Kijk eerst zelf welke vervanger je zou willen, die ze wel op nog voorraad hebben.
Ten alle tijden rustig blijven.
Niet akkoord gaan met een vervanger die je niet wilt.
Aangeven wat een reele vervanger is.
Eventueel rustig onderhandelen over bijbetalen. Als dit nog nodig is hoeft het niet veel te zijn.

Als er niet meegewerkt wordt zou ik er niet meer terugkomen.

Eerste twee bestellingen zonder problemen opgehaald in Deventer. Morgen op naar Knalkeet Rijssen, ben benieuwd!

Nog even in bed aan het nagenieten van de dag bestellingen ophalen. De enige vervanger die ik had was voor een gratis cakeje, dus is goed te doen. Nog even wat meningen/ reviews bekeken over de 2023 batches en dan zo op een oor. Morgen weer op tijd eruit om in de vuurwerkwinkel aan de slag te gaan!

Had daarnet even een inkakker, maar begin nu wel weer wakker te worden. Denk wel dat het een beter nacht gaat worden dan afgelopen nacht. Maar blijf nog wel eventjes rondhangen hier.

Lekker daggie gehad.
Wat bestellingen opgehaald.
Nog wat budget over na de lidl aangezien niet alles er was...
Dusss morgen nog maar ff bij de locale verkopers langs met het laatste beetje budget aangezien de wind kracht 4 lijkt te gaan worden.
Nu nog ff speuren op t forum.

Hier net het bed maar ingedoken al voel ik me totaal niet klaar om te gaan slapen. Wil nog teveel doen haha. Morgen nog een paar adresjes in de buurt langs voor de fun en wellicht pakken we nog wat mee.

Iemand van de nachtbrakers die ervaring heeft met Vuurwerk Langenberg in Gronau? Ik kan mijn bestelling pas 30 december ophalen om 17:30. Scala 100a van Funke en de triple x en temptation willow van Magnum. Gezien het late ophaalmoment ben ik bang voor teleurstellingen.. Iemand die mij hierin gerust kan stellen (of juist niet)?

Iemand van de nachtbrakers die ervaring heeft met Vuurwerk Langenberg in Gronau? Ik kan mijn bestelling pas 30 december ophalen om 17:30. Scala 100a van Funke en de triple x en temptation willow van Magnum. Gezien het late ophaalmoment ben ik bang voor teleurstellingen.. Iemand die mij hierin gerust kan stellen (of juist niet)?

Meestal als je besteld krijg je het gewoon.
Winkels worden meerderen keren per dag aangeleverd zal me niet zoveel druk maken;

Ben benieuwd of ik een oog dicht doe. Hele dag in de weer geweest met projectjes uitwerken. Nadenken over hoeveel rekken ik nodig heb. Wil mijn dubbele cakes ik in V-shape schieten. En dat zonder één kilo te hebben gehaald.
Morgen bijtijds op en eindelijk mijn vuurwerkjes scoren. Wat uitloop producten kunnen scoren, waardoor ik meer winkels (5 stuks) aandoe dan in eerste instantie de bedoeling was.

Over 5 uurtjes is de wekker alweer gegaan, dus ga toch echt proberen nog wat slaap te pakken.

Zodra de buit binnen is, zal ik even een foto plaatsen:thumbup:

Zo, darten zit erop. Tijd voor de bedstee. Morgen weer naar 3 winkels. Lekker hoor, sfeerproeven!!!

Is die wolfdog zo goed? Ik zat net te kijken op vuurwerkplanet, schrok een beetje van de prijs. :rolleyes:IMG_0392.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan