Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geniet ervan mensen!

Dit jaar voor het eerst in 30 jaar geen vuurwerk besteld. Denk dat het toch gaat kriebelen en ik morgenavond een paar zaken af ga. Moet wel bekennen dat het nu wel een stuk prijziger is als wanneer je op tijd besteld haha. Maar dat mag de pret niet drukken. Veel plezier allemaal!

Succes kerel, gaat ongetwijfeld goed komen!

Grappig om te lezen in dit forum (en te horen in livestreams) dat mensen morgen vanuit het westen naar Duitsland gaan, terwijl ik morgen juist vanuit de Achterhoek naar het westen ga om specifiek vuurwerk op te halen. Haha

Niemand heeft ooit beweerd dat vuurwerkfreaks niet knettergek zijn :p

Grappig om te lezen in dit forum (en te horen in livestreams) dat mensen morgen vanuit het westen naar Duitsland gaan, terwijl ik morgen juist vanuit de Achterhoek naar het westen ga om specifiek vuurwerk op te halen. Haha

Niemand heeft ooit beweerd dat vuurwerkfreaks niet knettergek zijn :p

Heel veel plezier iedereen! Hopelijk veel mooie fotos zometeen :yes: Ik ga nog even 2 dagen volle bak (ziek) werken en dan vanaf vrijdag eindelijk weekend.

En nog ff over feuerwerkswelt. Dat mailtje was dus bedoeld voor versandbestellungen in een bepaald Duits postcodegebied. De leveringen aan de afhaalstations zijn wel goed gegaan. Nu maar hopen dat het geen bullshit is.

En nog ff over feuerwerkswelt. Dat mailtje was dus bedoeld voor versandbestellungen in een bepaald Duits postcodegebied. De leveringen aan de afhaalstations zijn wel goed gegaan. Nu maar hopen dat het geen bullshit is.
Las het ook, gelukkig maar! Laten we hopen dat het goed gaat en de eersten morgen gewoon hun spullen mee krijgen.

Heerlijk dat het weer kan, en dat het nog steeds kriebelt na al die jaren. Heren Kruitsnuivers, geniet er van de komende dagen.:biertje:

Kijk er naar uit om de eerste foto's hier te zien verschijnen! Zelf morgenvroeg vanaf een uur of half 9 onderweg :D.

Mannen... we kunnen weer! Weer of geen weer, morgen is er niet minder sfeer! Na drie jaar eindelijk weer een échte nachtbrakers editie. De afhaalbonnen en verlanglijstjes liggen voor mijn neus, de adresjes liggen klaar, ik kan niet wachten.
Het mooiste aan deze avond vind ik, om nog eens door oude collectie / ophaal foto's te bladeren. Wat 'n bak aan gave herinneringen en gave producten komt er dan naar boven. Ook meteen weer confronterend om te beseffen hoe de tijden veranderen, van 10.00 naar 18.00, en daarna werd 't alleen maar gekker. Maargoed, morgen mag dat de pret niet drukken. Mijn wekker gaat om 05.20, om 05.45 ben ik onderweg naar onze Oosterbuurtjes.
Heel veel plezier, succes, genot en vreugde voor straks en morgen. Ik kan alvast niet wachten om de eerste foto's voorbij te zien komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan