Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
[rant]Pff, hoop dat ik die kriebels weer terugkrijg in de toekomst maar denk het niet. Voelt bijna als een verplichting om het te halen en af te steken, zonde van het geld vooral ook. Zijn veel andere duurzamer nuttiger dingen mee te doen. Lig wel van ergere dingen wakker.
Maar 'ns hardlopen en dan weer aan het werk. Zie op tegen het vuurwerk afhalen vanmiddag, op de fiets omdat m'n pa dood is en ik als sociopaat verder niemand over heb. Gelukkig een leuke straat waar men op m'n vuurwerk verheugt maar vorig jaar al een koter die zei "was dat alles?" terwijl er een half maandloon of meer de lucht inging eigenlijk moet ik er gewoon mee kappen. Magoe, morgenavond buurjochie helpen/leren box door te lonten. Hoop dat dat en afhalen de lol weer beetje terugbrengt, maar qua stoken heb ik alles wel gezien en gehoord tot 't grootste en zwaarste an toe...Weinig wat me nog tot jubelen brengt. Meer uit gewoonte/verslaving om weer rijtje fonteintjes, knallers, pijltjes en cakes weg te stoken.[/rant]
ziet er top uit hoor ik gaat om 5.00 uur richting Groningen. Dan vanmiddag naar Oss dan door naar huisman
Gelukkig mist het niet...
Bekijk bijlage 31103
Inmiddels met volgepakte koffer en rugzak in de bus terug vanaf Huizen. De koffie was weer lekker Morgen naar Gebro voor de Vuurwerktotaal bestellingen.
Ah! Dan hebben wij elkaar gesproken volgens mij. Was jij degene met zoontje die een reis-koffer mee had? Ik stond voor je in de rij