Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaaap! Hier ook wakker.
Toch nog prima geslapen.
Nu eerst een paar bakken koffie en dan naar Rotterdam om 08.00 en kan de dag beginnen:D
Heel veel plezier allemaal vandaag!

Nou, mijn zoon is er ook klaar voor. Op naar Nijverdal om vervolgens via Hoogeveen, Hengelo en Fleringen naar Duitsland te rijden.

Top2000 aan en gaan.

[rant]Pff, hoop dat ik die kriebels weer terugkrijg in de toekomst maar denk het niet. Voelt bijna als een verplichting om het te halen en af te steken, zonde van het geld vooral ook. Zijn veel andere duurzamer nuttiger dingen mee te doen. Lig wel van ergere dingen wakker.

Maar 'ns hardlopen en dan weer aan het werk. Zie op tegen het vuurwerk afhalen vanmiddag, op de fiets omdat m'n pa dood is en ik als sociopaat verder niemand over heb. Gelukkig een leuke straat waar men op m'n vuurwerk verheugt maar vorig jaar al een koter die zei "was dat alles?" terwijl er een half maandloon of meer de lucht inging :frusty: eigenlijk moet ik er gewoon mee kappen. Magoe, morgenavond buurjochie helpen/leren box door te lonten. Hoop dat dat en afhalen de lol weer beetje terugbrengt, maar qua stoken heb ik alles wel gezien en gehoord tot 't grootste en zwaarste an toe...Weinig wat me nog tot jubelen brengt. Meer uit gewoonte/verslaving om weer rijtje fonteintjes, knallers, pijltjes en cakes weg te stoken.[/rant]

Heftig verhaal en vooral heel vervelend dat het gevoel weg is... hoop voor je dat je toch een beetje lol hebt komende dagen

Toch nog ff anderhalf uur geslapen na terugkomst uit groningen :) nu op weg naar huizen en almere.

Rij voorzichtig iedereen en een hele fijne dag!

Kruitbroeders allemaal heel veel plezier met ophalen,uitstallen en de foto's natuurlijk.
Vanavond richting Riezebos en Karweihuis en overdag verschillende adresjes langs.
Om 9 uur mijn eerste bestelling. Wat Tolle Lola's en Sterling Thunders ophalen.

Vannacht de eerste bestellingen opgehaald in Steenbergen, wat een topservice weer!
Alles gekregen wat ik had besteld.

Zometeen weer terug voor meer :)

Succes allen :D

Inmiddels met volgepakte koffer en rugzak in de bus terug vanaf Huizen. De koffie was weer lekker :P Morgen naar Gebro voor de Vuurwerktotaal bestellingen.

Inmiddels met volgepakte koffer en rugzak in de bus terug vanaf Huizen. De koffie was weer lekker :P Morgen naar Gebro voor de Vuurwerktotaal bestellingen.

Ah! Dan hebben wij elkaar gesproken volgens mij. Was jij degene met zoontje die een reis-koffer mee had? Ik stond voor je in de rij :)

Nice dat mensen elkaar ook nog spreken!! Ik begin al zoveel kriebels te krijgen en ik moet morgen om 5 uur sochtends weg.. vandaag dus geen vuurwerk en ik mis het. Wie zijn er tussen 7 en 8 bij Valkje in Nijverdal? :D

Het eerste is binnen , 100.000 klappertje van caf kunnen fixen voor 40 eu incl gratis cakie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan