Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
fa6.jpg

:D veel plezier iedereen.

Het is zo ver! Ff ontbijtje naar binnen werken en dan richting het eerste adres in Almere! Veel plezier allemaal vandaag!

IMG_2409.jpg

Jajajaja het is weer zover :) Tournament box nog NIET aangekomen bij Steenbergen, komt waarschijnlijk halverwege de middag, word erover gebeld...

Bijlagen

• IMG_2410.jpg
    IMG_2410.jpg
    146,1 KB · Weergaven: 0
drie winkels gehad vanaf vannacht 00.45 uur ging overal vrij vlot , maar was ergens verrast hoe de heren van vuurwerk centrum brabant het voor elkaar hebben dit nog nooit in al de jaren mee gemaakt .
lekker rustig , ZEER breed assortiment , vol passie voor vuurwerk en nemen goed de tijd om de zaken prefect af te werken
ik weet waar ik volgend jaar zo goed als alles ga halen

Ja nog minder dan 2 uur en dan is het zover! Dan kan ik eindelijk alles ophalen. Lig al vanaf 6 uur te stuiteren in bed en het forum af te spitten.

hier ook sneller dan ooit klaar. al was de tijd deze keer ook heel anders. goed om te lezen dat het bij . meer freak winkels goed loopt.

Mijn rondje zit erop! Geen verassingen, en overal goed geholpen:

- Meester Vuurwerk Lelystad: Ik was de eerste, er werd netjes meegelopen al had ik niet heel veel, en alles compleet.

- De Knallende Ketel Almere: Hier al wat meer volk, en ook alles compleet. Samen nog even gekeken naar het productiejaar van de Junk, en netjes omgewisseld voor de 2017 versie. Verder alles compleet!

- Rowy Vuurwerk: Harde werkers en netjes bon voor bon alles af kunnen vinken. Ook mijn Vuurwerktotaal prijs stons al netjes klaar. Medelijden met Torr en Rob, die hebben een lange (of eigenlijk korte) nacht gehad. Maar voor mij dus alles voor elkaar, en kreeg nog een mooi presentje van Rob! Super!

- Vuurwerk Almere Haven: Heel fijn ontvangen, en ondanks de lichte chaos stond ik kort na mijn koffie al buiten. Ook weer netjes meegelopen, en de vervanger voor Happy Hardcore stond ook gereed. Super geregeld!!

Ik ben tevreden, en hoop dat ik de werkdag een beetje doorkom zodat ik vanavond aan de slag kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan