Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buit weer binnen voor dit jaar. Outlet Haulerwijk geweest. Leuke winkel en snel afgehandeld.

Toen ik er was rond 0.00uur werd rubro/mania gelost. Last minute levering haha.

En we zijn weer terug van Bredavuurwerk! Iets later thuis dan ik had verwacht en een iets langere wachttijd, maar zeker niet storend. Alles prima geregeld daarzo! Ben niet van plan om heel de nacht hier rond te hangen maar de nacht is al op de helft haha dus je weet maar nooit.

De dagen, dat ik geen wekker nodig heb zijn weer aangebroken. Zo op weg naar mega vuurwerk in Leeuwarden!

Leuk, de eerste foto's zijn er weer! :D
Ik moet nog tot vanavond wachten tot ik mijn bestellingen kan ophalen.
Maar misschien ga ik vanmiddag eerst nog even naar de oosterburen voor een paar Bugano fonteinen. :)

Eddy.

Nou, dat was weer een poging tot slapen van lik me reet :bonk: Even wachten tot mijn bijrijdster wakker wordt en dan op naar Gerrit :handsup:

Vorig jaar ben ik ook de hele nacht wakker geweest. Wel een uurtje of 3 op bed gelegen, maar zonder resultaat. Toen een uur voordat mijn wekker af zou gaan maar uit bed gegaan en hier op het forum rond gehangen. :)
Later op de dag was ik wel behoorlijk moe. Vreemd... :D

Eddy.

Goedemorgen! Toch nog een goede 5 uur geslapen. Dat moet wel een record zijn. Nog 1,5 uur wachten en san begint de drukste en gezelligste ochtend van het jaar weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan