Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 27 op 28 december 2023. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 27 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Geintjûûûhh.

15eb3951b05cbe5b66ffdcddcb6a09be.jpg

Ja ja daar zijn we weer. Vannacht al slecht geslapen en dat word waarschijnlijk alleen maar erger.

Pff, afgelopen nacht door familiekersthel brakke nacht gehad dus balen dat ik er morgen om 5.30u uit moet :bonk: ik weet wel uit ervaring dat ik op dat tijdstip wel meteen compleet strak sta van de spanning :D en in een flow kom... Drukste dagen van het jaar, met slaaptekort en dan erna weer door met werk en pas april weer ns vrij.. Ach, horeca waar ik lang werkte had men eens in de zoveel jaar ns een weekje rust, verder gewoon 24/7/365 doorbeuken met paar uurtjes slaap per nacht. Komt goed.

Toch heb ik 'het' gevoel nog niet. Ook met kerst niet gehad. Hopelijk komt het nog.

Kerstgevoel heb ik ook niet gehad helaas schoonpa moest voor de kerst ff een open hartoperatie ondergaan. Gaat gelukkig allemaal weer goed maar t gooit wel ff je hele kerstplanning overhoop..
Dubbel zoveel zin in de jaarwisseling nu dus!!! Kan niet wachten, weer of geen weer knallen gaan we:handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan