Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker hier gaat ook zo de eerste open en dan vanaf 09:00u klein rondje NL. 400km totaal ongeveer

Potverdorie mannen, daar zitten we weer. De kriebels kwamen laat op gang maar vandaag in een klap tegelijk! enorm veel zin om weer op pad te gaan.

Flinke ritten voor de boeg maar dat mag de pret niet drukken. Morgenochtend 255KM en 's avonds nog eens 115KM.

Veel plezier mannen! Geniet ervan!

Keuzestress voor de discounters slaat weer vol toe... dacht dat ik wel klaar was :frusty:

Back-up plan maken voor Pyro Brothers en ook weer een back-up voor de back-up.... ik haat mezelf soms :bonk:

Muts klaar, tank vol, energie drank koud, bammetje's gesmeert, vloeistoffen aangevuld, banden op spanning, deken mee, zakgeld mee, thermokan mee, droge worst mee en straks gaan met die banaan. :handsup:

Door wat privé omstandigheden zelf totaal niet in de sfeer te komen wil ik jullie allemaal plezier toewensen. Volgend jaar gaan we het goed maken.

Bij elke knal naar het raam rennen en al drie keer naar de pot geweest. Kruit stress is aanwezig.

Ik vond net op zolder (tijdens het opruimen van de kerstballen) een pak romijnse kaarsen uit groot moeders tijd, dat zijn altijd van die leuke vondsten in je eigen huis waarvan je niet meer weet dat je het nog had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan