Nachtbraker [Uitloop]

jawe

VWC lid
Artikelnummer:254
Artikelnaam:Nachtbraker
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:500grams
Aantal Schoten:30shots
Effectomschrijving:Ben jij de echte nachtbraker die tot diep in de nacht doorknalt met deze 30 schots cakebox? Tot in de vroege uurtjes knallen de 30 schoten met crackling tails de lucht in. Er ontspringen chrysanthemum bouquetten en gekleurde sterren. Met een donkerblauwe en glinsterend gouden afsluiting!
Tijdsduur:38sec
Stijghoogte:30,0-35,0 m.
Richtprijs:€49,95
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

5000254-01600400600400.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij heeft Lesli bij deze cake gekozen voor de duurdere effecten. Je ziet veel paars en blauw, met mooie crackling tails! Ik denk dat deze zijn prijs wel waard is, maar je kan moeilijk oordelen als je alleen een filmpje hebt.

Deze heb ik afgelopen jaar in mijn bezit gehad. Het effect oogt wat klein maar verder ziet het er wel mooi uit.
hieronder zie je het straatfilmpje dat ik heb gemaakt van deze nachtbraker.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze vandaag weer op de demo gezien. Als ik 'm zo zie is het geen cake die ik nog eens zou nemen, aangezien de effecten erg klein ogen.
Een positief punt aan deze cake is wel dat de effecten zeer mooi zijn en zeer goed zijn uitgewerkt. Kleurgebruik is erg leuk!

Hier is mijn film van deze cake!

+ YouTube Video

Het zijn nogal kleine boeketten, met een zwakke burst. Lijkt mij typisch een cake zonder kooi. De effecten zijn best aardig, maar zo ieniemienie klein.... Alleen de finale is dan nog wel aardig. Niet aan mij besteed. ÉCHT te duur voor wat je krijgt.

Wanneer cakes binnenkomen in de winkel, zitten ze in een doos, met daar omheen een stalen kooiconstructie en daar omheen weer een doos. Het gaat dus om dit ijzerwerk dat erin zit. Dit is verplicht vanaf een bepaald aantal grammen flash dat in de cakes is gebruikt.
De flash wordt oa gebruikt voor de burst (de knal) en als die minimaal is hoeft er dus geen kooi om de doos.

Wanneer cakes binnenkomen in de winkel, zitten ze in een doos, met daar omheen een stalen kooiconstructie en daar omheen weer een doos. Het gaat dus om dit ijzerwerk dat erin zit. Dit is verplicht vanaf een bepaald aantal grammen flash dat in de cakes is gebruikt.
De flash wordt oa gebruikt voor de burst (de knal) en als die minimaal is hoeft er dus geen kooi om de doos.

Dankzij die kooien loop ik altijd met pleisters om mijn vingers, ondingen

oke bedankt, dus als ik het goed snap,
is er sprake van een kooitje als het bijvoorbeeld 300+ aan flash in zit??

groetjes tom

sterkte met je vingers marco:p

Back
Bovenaan