Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk uit naar alles, maar ben heel erg benieuwd naar de compounds van Evolution dit keer. boxen als Universe of passion en Double Whammy.

Het is lastig kiezen, maar als het dan toch moet... Barbary Lion van Luypaers. Vorig jaar voor het eerst geschoten en ik kan niet wachten tot deze weer de lucht in gaat.

Tomahawk staat wel hoog op de lijst, platinum sensation stond ook daarop (ga nog ff kijken of ik hem ergens kan scoren), en nu sinds vandaag ook de chinook. Maar het meest, poh lastige keuze! Misschien wel de Whistling Rainbow omdat die echt uniek is.

Ik kijk gek genoeg het minst uit naar de break out �� Mijn zoon vroeg of we niet 1 dikke box konden bewaren voor zijn 18e verjaardag, ik wilde niks anders uit mijn collectie missen dan de break out. Geen idee waarom

Ik kijk gek genoeg het minst uit naar de break out �� Mijn zoon vroeg of we niet 1 dikke box konden bewaren voor zijn 18e verjaardag, ik wilde niks anders uit mijn collectie missen dan de break out. Geen idee waarom

Nou, ik heb die break out voor het eerst dit jaar en ik verwacht er zeker een hoop van. Tijdens de freak gekocht voor een mooie prijs en de filmpjes zien er goed uit.

Omdat jouw zoon belangrijker voor je is dan jouw collectie vuurwerk? :idea: :)
Overigens heb ik de Break Out afgelopen oud&nieuw gestookt, dikke bak hoor. Zat in mijn top 3 van bakken die meeste indruk hebben gemaakt, 400 shots Total display net ietsje meer wauweffect.

Ja ik verwacht ook helemaal dat hij erg dik is. Ik weet het niet, mss heb ik de fimpjes zo vaak bekeken dat hij nu al is gaan vervelen :) Het was mijn allerlaatste bestelling begin van het jaar

Ja dat is het nadeel van filmpjes bekijken van te voren. Tijdens het 2e coronaonzinvuurwerkverbod moest ik het doen met wat ik te pakken kon krijgen, dus nergens in verdiepen en filmpjes kijken van te voren. Heb toen flink genoten van het vuurwerk, erg verrast door de schoonheid. Gelukkig is de ervaring in het echt vaak toch anders dan een filmpje bekijken.

Laatst bewerkt:
Freestyle Madness vanwege de positieve ervaringen van anderen vorig jaar en Cyber Crasher (VOLT! Xqlusif) op basis van productfilmpje.

Denk dat de meeste demos wel zijn geweest nu, dus naar welk artikel kijken jullie nu het meeste uit?

De Cairo Cracling, dit jaar voor het eerst. Als ik alle reacties hoor en lees moet dit haast wel een wonder product zijn hahaha

Ja ik verwacht ook helemaal dat hij erg dik is. Ik weet het niet, mss heb ik de fimpjes zo vaak bekeken dat hij nu al is gaan vervelen :) Het was mijn allerlaatste bestelling begin van het jaar

Als je er eenmaal onder staat is dat meteen over hoor :P Ik had 'm vorig jaar, echt een enorm dikke box.

Ik kijk zelf het meest uit naar de Extreme Goldfather, het lijkt er vooralsnog op dat ik 'm gewoon uitgeleverd krijg. Heb 'm al drie keer eerder besteld en drie keer misgelopen door het vuurwerkverbod en leveringsproblemen. Het moest er maar eens van komen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan